vad är det för ras?

_busster_

Trådstartare
någon som har sett filmen tuner och hoochvad är det för ras på den hunden(hooch) som är med i den filmen? ser ut som en boxer..

Sv: vad är det för ras?

dom ser ju ut som övergöda grisar:eek::eek::eek:

dogue_de_bordeaux.jpg

Bah! Jag tycker de är jätte sköna! Ingen hund jag själv skulle vilja ha, men de charmiga!

det finns inget som går upp mot att strosa i Bordeaux en sen sommarkväll längs kullerstensgatorna i dem smala gränderna omgiven av 1700-talets arkitektur och se ungdomarna spela fotboll med varandra och en lekfull dogue de bordeaux:laugh::love: Sen möta en gammal seg gumma gåendes runt hörnet från ett litet épicerie med en baguette under armen och med en godmodig dogue de bdx troget vid sin sida.....

Jag har inte alls gillat eller ens tänkt på rasen innan men efter 1år i Frankrikes Bordeaux såg jag charmen med dessa kraftfulla hundar, dem må vara övergödda grisar men wow liksom !!!!:eek::love:

Senast ändrad:

Dom är jätte söta =) har själv en sån :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 691
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 429
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 833
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka