vackra ridkläder och språk svårigheter

galoppirruette

Trådstartare
Hej!

Jag har hittat en sida där jag tror att det går att beställa vackra ridkläder men jag kan inte tyska, inte så bra på engelska heller...
Vill så gärna ha! :love:

Hm... Funderade och funderade på hur jag skulle göra men så kom jag på att det finns säkert någon här som kan hjälpa mig?!

Så, om det finns någon som vill och kan ställa upp så blir jag himla glad!

Mvh/Pia

Sv: vackra ridkläder och språk svårigheter

Jag är hyfsat bra på engelska och har även lyckats beställa hem dvd's från en tysk sida - så jag kan anmäla mig som frivillig!:D

kan du inte pm:a vilken sida det är? jag är intresserad men inte heller tyskatalande;)

Mmh.. pm:a gärna mig! Jag kan behöva lyfta min garderob lite ;)

Du får gärna skicka pm till mig med!

Orkar du får du gärna PMa mig också :D

Och mig1 Eller så skriver du namnet på sidan här, och hoppas på ingelas godkännande..

Tja, det är ju det som är grejen... Har knappt skrivit ett ord engelska sedan jag gick i skolan å de är måånga år sedan...
Jag behöver en tolk.. :o

jag sällar mig till skaran när det gäller pm :).

Jag är ganska bra på engelska, däremot kan jag inte ett skvätt tyska.. Kan försöka ifall du inte får någon annan frivillig. Däremot är det inte säkert att jag kan en massa engelska om kläder och hästar, men i övrigt förstår jag nästan allt. ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 806
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: Acto
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka