vackra ridkläder och språk svårigheter

Sv: vackra ridkläder och språk svårigheter

PM'a mig med om den sidan! :):bow:
Jag är kläd-o-hästengelsktalig, men tyvärr inte kläd-o-hästtysktalig.

Sen undrar jag om någon har någon koll på hur dessa ridkjolar är uppbyggda? Fundrar nämligen på att sy en, men är osäker hur vid den behöver vara och om/hur mycket den är omlott fram osv.

Har någon en sån kjol? Nån som kanske vill skicka lite bilder och ev lite mått?:bow::bow:

Senast ändrad:

Eftersom de inte är så många som bett om pm så kan ju ja oxå göra de :angel:

Asså nu orkar jag inte skicka fler pm :eek:

Om jag missat någon eller om någon vill ha ett pm om adress, fråga någon här som bett om pm av mig. Jag skickar inte ett till ang detta, är lite smått less..... :crazy:

Jag har inte fått något pm

JAg kan vidarebefodra till Mirac då jag bor granne med henne :idea:

Kan man inte lägga ut en länk bara? Eller är det verkligen reklam? Jag skulle tänka mig att det ju mest är vackra bilder, jag förstår inte tyska - men jag hittar då inga priser eller shopping. Det har ju folk gjort i massa andra trådar. Länkat till olika saker... Vad säger moderatorn om det?

Jag provar... Om moderator misstycker så kan ju moderator ta bort mitt inlägg... Tycker lite synd om TS. Ta bara inte bort HELA TRÅDEN. Kanske så att TS vill ha den kvar...

LÄNK

Förlåt om jag bryter mot regler... som sagt. bara radera om det är så... :crazy:

PM till mig måste se:)!! Hyfsat bra på engelska också

*kl*

Denna internetsidan har varit uppe i en tidigare tråd.
Ev frågor ang tyska ord ni inte förstår kan pm:as mej.

Hej på er!

Jag talar flytande tyska! Har bott där nästan hela mitt liv!

Säg till vad ni behöver hjälp med!

//Lisa

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 806
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: Acto
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka