Den som är i Helsingfors 8-10 dec.
Ska kolla domare osv, hade varit skitkul!
Buke invaderar Finland typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som är i Helsingfors 8-10 dec.
Ska kolla domare osv, hade varit skitkul!
Min favoritdomare dömer ena dagen så det hade varit kul om vi kunde komma dit!Ska kolla domare osv, hade varit skitkul!
Min favoritdomare dömer ena dagen så det hade varit kul om vi kunde komma dit!
Bara för det så gillar hon väl inte Alpina längre..
För oss kostar båtresan ca 2000kr och hotellet 450 euro.Jag hade fransk, svensk och spansk vad tror du själva resan kan kosta totalt? Alltså summan förutom anmälningsavgift
Kollade lite snabbt igår. Båt 2000-3000 hotell ca 100 euro per natt plus hundtillägg då och så tillkommer ju bränslet upp till stockholm osv.Jag hade fransk, svensk och spansk vad tror du själva resan kan kosta totalt? Alltså summan förutom anmälningsavgift
Kollade lite snabbt igår. Båt 2000-3000 hotell ca 100 euro per natt plus hundtillägg då och så tillkommer ju bränslet upp till stockholm osv.
Så ja.. det är inte billigt.
Ibland vill jag bara kunna krympa mina hundar
Jag kollade också, flyg inklusive hund ca 1800 kr, airbnb ca 600 kr per natt
Om du flyger med Norwegian så kostar det det samma oavsett storlek,tror det är 600kr för hunden.Ibland vill jag bara kunna krympa mina hundar
Det visste jag inte! Men måste man inte ha en specialbur för det?Om du flyger med Norwegian så kostar det det samma oavsett storlek,tror det är 600kr för hunden.
Vanlig IATA bur och den går ju att använda till lite av varje inte bara flyg.Det visste jag inte! Men måste man inte ha en specialbur för det?
Låter som att du får vara reseledare!
Jag kollade också, flyg inklusive hund ca 1800 kr, airbnb ca 600 kr per natt
Tack vare att gubben vill på Ullared så kan det nog bli en utställning söderut i höst För jag tänker ju givetvis styra datumet så det passar med en utställning
Jag håller tummarna för erJag fasar inför helgen, Fenna ska ställas för sista gången i år förmodligen och med tanke på stämningen som var från förra utställningen känner jag mig inte alls pepp.