Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buss 119 har jag för mig går förbi där fast jag är inte helt hundra.. Är några år sen jag bodde där. @russinbulle har nog bättre koll.Jag tänkte gå på utställningen i Norrköping för att träffa lite hundar nu när jag är i valpköpartankar. Men hur tar man sig från centralstationen till Himmelstalunds sportfält om man inte har bil, någon som har koll?
Från söder tull tar det typ en kvart. Dock är det nog augustifesten i stan i helgen, så det kan vara lite knökat med folk på drottninggatan.@Mulles_matte Tack! Jag har sökt på Östgötatrafiken och buss 199 går förbi. Bra att veta att det funkar att gå mellan resecentrum till söder tull för annars skulle det tydligen ta 50 minuter vilket jag tycker känns ganska extremt för en ändå relativt kort sträcka.
Jag har anmält Gizmo till en inoff i skillingaryd den 17/9... Och sen växjö i november.
Han har aldrig riktigt vistas bland många andra hundar och är noll utställningstränad, så det kan bli en intressant upplevelse.. Tar vi oss runt ringen är jag nöjd
Tack! Får kolla upp det. Har inte sett att de haft ute något om det på deras fb-sida dock.Jag vet inte om de kör något nu, men tidigare i sommar har brukshundklubben på din ort haft ringträning
Tack! Får kolla upp det. Har inte sett att de haft ute något om det på deras fb-sida dock.
Du vet inte om det kommer bli någon ringträning i a-torp igen?
Då får du gärna hojta till! Visste inte ens att det fanns en hundhall häromkring?Det kan bli ringträning i en hundhall nära dig i höst också..
Nej, inte vad jag hört
Må regnet lätta - just nu vräker det ner. Tur vi inte ska till Himpan förrän framåt 12-snåret (Norrköping) så jag hoppas, hoppas att det ska ha slutat tills dess
Då får du gärna hojta till! Visste inte ens att det fanns en hundhall häromkring?
Grattis!Glad -Skalman tog sitt första cert idag och blev BIR i Norrköping dock segt sitta att vänta på finalerna (måste ju visa skranglig tonårspöjk)
Glad -Skalman tog sitt första cert idag och blev BIR i Norrköping dock segt sitta att vänta på finalerna (måste ju visa skranglig tonårspöjk)