Tack så mycket, är så sjukt glad.@Nikkis Grattis!!
Nu väntar helgens sista utställningar för året för sedan ska andra planer smidas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket, är så sjukt glad.@Nikkis Grattis!!
Zippo vann championklassen och blev 2a bästa hane. Vinna 2a tikvalp med HP Bilder kommer!Hur har det gått för alla i helgen?
Morr på mig själv. Glömde ändra ISO, och med FB-kvalitet blev det ju inte precis bättre Jaja, det är bilder iaf!Zippo vann championklassen och blev 2a bästa hane. Vinna 2a tikvalp med HP Bilder kommer!
Zippo vann championklassen och blev 2a bästa hane. Vinna 2a tikvalp med HP Bilder kommer!
Vem dömde er i Eskilstuna?Själv ställde jag i Eskilstuna på lördagen och fick ett slätt excellent och rätt dålig kritik. Bland annat så skulle hon vara grov och maskulin .
Hon som ALLTID får omdömet feminin! Hon är stor, på gränsen till FÖR stor men absolut inte grov så den kritiken ska jag skratta åt ett par dagar och sedan akrivera på erfarenhetskontot.
I går (söndag) var vi på vår första rasspecial och det var väldigt kul att se så måna fina schäfrar på ett och samma ställe. Men lite småtråkigt att se någon eller några av valparna i 4-6 månade som helt klart var tränade att springa i ringen. Våra var mer valpiga men fick fina placeringar (jag vann med den jag visade ) och jättefina omdömen.
Jackie fick superfin kritik och en fin pokal men jag förbannar mig själv att jag inte fått till meriterna på henne så vi kan gå i bruksklass.
Men nästa år, då jäklar ska vi ta ett SKK championat och ha meriter så att vi kan vara med på SSM
Eva "någonting" BorgVem dömde er i Eskilstuna?
Heja heja på bruksmeriterna! Kommer vara så värt det
Jaha, då var det inte den jag trodde min kompis som också har grupp 1-hund fick en väldigt konstig bedömning, men det var en norsk man som dömde.Eva "någonting" Borg
Min hane ska ställas och en valp efter honom! jag är tyvärr inte där :/Är det möjligtvis någon här som ska ställa i Högbo i helgen? Tänkte åka dit och kika med min mittelvalp båda dagarna
Är det möjligtvis någon här som ska ställa i Högbo i helgen? Tänkte åka dit och kika med min mittelvalp båda dagarna
Min hane ska ställas och en valp efter honom! jag är tyvärr inte där :/
Jaha, där ser man!Blir så nostaligsk. Vill så gärna dit. Är uppväxt i Högbo och minns att det varje år var så obligatoriskt att gå på dessa utställningar