bollen__
Trådstartare
TackTack för tips!
Såg din äldsta kille en snabbis igår förresten, så fin han är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackTack för tips!
Såg din äldsta kille en snabbis igår förresten, så fin han är
Vad tar opalen? Rubinen skulle ha FYRAHUNDRA extra per natt. Jag smäller av! Quality panorama ville ha 250 per natt för hund..
Okej! De skrev 400 när jag frågade nämligen, men kanske de menade totalt under vistelsen? Fast vi ska sova 3 nätter så stämde inte riktigt heller.Scandic tar numera 200kr/natt. De har samma på alla hotell. Jag brukar bara kryssa i hundrum på min bokning, har aldrig kontaktat nåt hotell och frågat. Har sovit massor på Scandic med hund (så mycket att det blir ca 1 frinatt per år och bonusnivå 2) och aldrig haft några som helst problem. Helt klart de bästa när de kommer till hundvänlighet!
Jag ska dit, såklart Valpen debuterar officiellt i Sverige.Någon som ska ställa på Lilla/Stora Stockholm?
Jag svor ju att aldrig åka dit igen efter förra årets snorhala golv men nu börjar det suga i tarmen
Jag ska dit, såklart Valpen debuterar officiellt i Sverige.
Har hört att det ska vara mattor i ringarna i år.
Ja, det kan inte få vara som förra året. Det var inte kul att se folk och hundar slå omkull.
Jag VILL ju åka dit men samtidigt så är jag både tjurskallig och långsint så det skulle svida lite att ändra sig .
Fast jag kan ju alltid hoppas på att uppfödaren ska dit med ett gäng och att de planerar att ha en grupp. Då kan jag åka dit och visa hund utan att anmäla min egen och bryter då bara halva löftet att inte ställa där igen
Taggad för Eslöv på lördag och vinthundklubbens i lund på söndag santo fick r-cert sist men det där går ju upp och ner
Ja, håller med!!Men hallå det är ju imorgon du ska ställa!
(Hoppas allt gått kanon idag!)
Imorgon är det dags för debuten i juniorklass i Eslöv. Ska bli spännande, hoppas på fortsatt fin kritik men jag tror inte vi tar oss vidare. Firat in dagen före med att gräva grop på potatisåker, nedrans skitgris.
Jag ska! Ställer på fredagen och söndagenNågon som ska ställa på Lilla/Stora Stockholm?
Jag svor ju att aldrig åka dit igen efter förra årets snorhala golv men nu börjar det suga i tarmen
Funderar på att åka med min fuling!Någon som ska ställa på Lilla/Stora Stockholm?
@Monifa Sa jag inte till dig att han kallas Benny blind