Utställningstråden 2016

Min skrutt passade lägligt nog på att fälla. Det finns ingen underull alls kvar typ. Tur att jag inte anmält, men surt ändå!
Lycka till!
Min började fälla igår typ. Men hon har lite ull att ta av så jag hoppas hon kommer se okej ut ändå. :laugh: Vi har inte så stora förhoppningar, mest kul att vara med. :D

Någon som ska till Hässleholms valp- och juniorutställning imorrn? Svärmor och jag ska dit, hon ställer både sin valp och junior, tyvärr är kayo 2 v ifrån 4 mån så jag ställer santo bara för att det är kul :D

• Gilla
Reactions: Laa
Någon som ska till Hässleholms valp- och juniorutställning imorrn? Svärmor och jag ska dit, hon ställer både sin valp och junior, tyvärr är kayo 2 v ifrån 4 mån så jag ställer santo bara för att det är kul :D
Den har jag helt missat! Varför är alla utställningar på mina jobbhelger? :(

Om ni tittar på Santo, och sedan på mig, hur roade ser vi ut att vara på en skala från 1 till 10? Minus hundra! Exakt så var det med. Lång väntetid, miljoner hundar på extremt liten yta, högljutt osv.. Tråkig dag!!
IMG_20161022_174854_zps3nqomj75.jpg

Snart är det dags för min och yngsta hunden första utställning och jag har börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Är det dumt att ha svarta kläder till hennes färg?
P1000212_zpschbkileo.jpg

Hon är den stora hunden som mosar den lilla. :D

Snart är det dags för min och yngsta hunden första utställning och jag har börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Är det dumt att ha svarta kläder till hennes färg?
P1000212_zpschbkileo.jpg

Hon är den stora hunden som mosar den lilla. :D
Har inget svar på din fråga men guuud vad söta :love:

Tack för svar! Det var det jag misstänkte, vilket är lite lagom dumt eftersom jag bara äger svarta kläder... Får kanske bli en shoppingrunda snart. :cautious:

Ingen dålig debut på officiell utställning för oss idag!
Min lillegris slog till och blev bästa juniortik och andra bästa tik slagen av en champion (och 3a o 4a var med champions). 10 månader gammal. Jag är såå stolt över henne! Uppförde sig utmärkt och var bara så himla duktig :love::laugh:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 613
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 276
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar