Tjoho! Vi fick med oss tre rosetter och en liten buckla hem. Morris fick HP, BIR valp och BIS valp 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min skrutt passade lägligt nog på att fälla. Det finns ingen underull alls kvar typ. Tur att jag inte anmält, men surt ändå!Någon mer som ska till Herning?
Vi ska tydligen dit så nu blev det lite bråttom att skaffa pass.
Min började fälla igår typ. Men hon har lite ull att ta av så jag hoppas hon kommer se okej ut ändå. Vi har inte så stora förhoppningar, mest kul att vara med.Min skrutt passade lägligt nog på att fälla. Det finns ingen underull alls kvar typ. Tur att jag inte anmält, men surt ändå!
Lycka till!
Någon mer som ska till Herning?
Då kanske vi ses! Vi gick förbi er i Eslöv precis när din stod på bordet. /StalkernJag ska dit med en vän bägge dagarna
Jaså? KulDå kanske vi ses! Vi gick förbi er i Eslöv precis när din stod på bordet. /Stalkern
Jag ska dit med mina svartprickiga.Någon mer som ska till Herning?
Den har jag helt missat! Varför är alla utställningar på mina jobbhelger?Någon som ska till Hässleholms valp- och juniorutställning imorrn? Svärmor och jag ska dit, hon ställer både sin valp och junior, tyvärr är kayo 2 v ifrån 4 mån så jag ställer santo bara för att det är kul
Åh, tristDen har jag helt missat! Varför är alla utställningar på mina jobbhelger?
Har inget svar på din fråga men guuud vad sötaSnart är det dags för min och yngsta hunden första utställning och jag har börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Är det dumt att ha svarta kläder till hennes färg?
Hon är den stora hunden som mosar den lilla.
Tack, det tycker jag också. (Den lilla plutten är mammas hund.)Har inget svar på din fråga men guuud vad söta
(förlåt, kunde inte låta bli )Hon är den stora hunden
Jeans funkar till allt(förlåt, kunde inte låta bli )
Jag skulle inte ha svarta kläder om jag ställde en så mörk hund, det har jag inte med min brun/svart/vita heller. Nåt pastelligt kanske?