Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inom min ras stämmer det inte att de behöver gödas för att gå bra. De allra flesta domare håller inne med CK och ibland även excellent om de är i för högt hull. Men det beror säkert delvis vad för ras man har.
Grattis! Så roligt!2a bästa hane m. reserv cert kom som en chock 11mån gammal, min lilla loppa!
2a bästa hane m. reserv cert kom som en chock 11mån gammal, min lilla loppa!
Best in show-4. fortfarande chockad bästa hunden
Kul! Min uppfödare blev BIS-2 uppfödare.Vilken galet lyckad dag det blev i Askersund!!
Visade en unghundstik som fick excellent, ck och sedan blev andra bästa tik.
Tog sedan över den tiken som blev bästa tik och då gick hon och vann BIR. BIM blev hennes kullbror!
Som topp på dagen gick vi sedan och tog BIS som uppfödargrupp i en samling jäkligt fina grupper så. Vi hade varit glada för en fjärdeplats i den konkurrensen, gruppens äldsta hund är 16 månader så det lovar gott inför framtiden.
Nu är jag helt slut, har legat med feber i tre dagar och dessutom haft en mosad fot som med lite våld och bra stödstrumpor kunnat pressas i en sko under dagen. Men lycklig för jag fick massa beröm och ha blivit lovad att få visa riktigt fina hundar framöver.
Just nu känner jag att jag säljer hästarna och ägnar mig åt hunderiet på heltid .
Aha, är det därifrån din kommer! De/ni är alltid galet snygga i sina kostymer/dräkterKul! Min uppfödare blev BIS-2 uppfödare.
Valpen är från mannen i familjen, dom har varsin kennel De andra två jag har är importer. Jag har också dräkter, men jag trivs inte riktigt i dräkt, så jag använder dom sällan.. Men jag håller med om att det är snyggt! På andra Förra året blev vi BIS 1 uppfödare i Askersund, men då var jag med i gruppen så denna gången var det eran turAha, är det därifrån din kommer! De/ni är alltid galet snygga i sina kostymer/dräkter
Jättekul att visa grupp men jag sa att det här är sista gången för min del. Var tvåa förra gången (min första) i Norrköping och så vann vi nu. Går ju liksom inte att toppaValpen är från mannen i familjen, dom har varsin kennel De andra två jag har är importer. Jag har också dräkter, men jag trivs inte riktigt i dräkt, så jag använder dom sällan.. Men jag håller med om att det är snyggt! På andra Förra året blev vi BIS 1 uppfödare i Askersund, men då var jag med i gruppen så denna gången var det eran tur
Jaså, det var någon utställning idag igen? Måste kolla facebook och se om det finns någon bild eller något därifrån. Eller kanske du fotograferade något?Jag såg @Red_Chili s hundars uppfödare vinna bästa uppfödargrupp. Så fina salukis
Sen @isafore var det en prick som placerade sig trea i Biset, tänkte att du säkert visste vem det var!
Måste också skryta lite mer min ras placerar sig inte så ofta i gruppen ens och min hane är nu den andra i Sverige att ta en bis - placering. Den första som gjorde det är också från samma uppfödare
Nä nu får du ta BIS-1 individuellt med Jackie (visst heter hon så, din vovve?)Jättekul att visa grupp men jag sa att det här är sista gången för min del. Var tvåa förra gången (min första) i Norrköping och så vann vi nu. Går ju liksom inte att toppa
Jajamen, jag vet vilka det varJag såg @Red_Chili s hundars uppfödare vinna bästa uppfödargrupp. Så fina salukis
Sen @isafore var det en prick som placerade sig trea i Biset, tänkte att du säkert visste vem det var!
Måste också skryta lite mer min ras placerar sig inte så ofta i gruppen ens och min hane är nu den andra i Sverige att ta en bis - placering. Den första som gjorde det är också från samma uppfödare
Det kommer inte hända med ett öppenklass schäferlurv men hon är bäst ändåNä nu får du ta BIS-1 individuellt med Jackie (visst heter hon så, din vovve?)
Nej jag gjort tyvärr inte det! Stod i förhandsbedömningen när jag såg dem springa in och hörde sedan att det var den kenneln!Jaså, det var någon utställning idag igen? Måste kolla facebook och se om det finns någon bild eller något därifrån. Eller kanske du fotograferade något?
Då borde det varit den här gruppen du såg? Hittade bilden på fbNej jag gjort tyvärr inte det! Stod i förhandsbedömningen när jag såg dem springa in och hörde sedan att det var den kenneln!
Det var i Överkalix!