På Facebook Lyckas inte länka därifrån... ska se vad jag kan göraMen var är bilderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Facebook Lyckas inte länka därifrån... ska se vad jag kan göraMen var är bilderna
Japp Öland
Det är ju i princip exakt samma som att skuldran ska vara mer tillbakalagd.. Som han hade nämnt tidigare i kritiken ?Nej, inte högre, bara att manken ska vara mera markerad.
Tack! hittade den tillslut men räcker det att fylla i den eller ska bekräftelse på svenska championatet med också?
Jag minns tyvärr inte... Det bör ju stå på blanketten, minns inte att det var svårt att ansöka.Tack! hittade den tillslut men räcker det att fylla i den eller ska bekräftelse på svenska championatet med också?
Jag får chansa står inget om nått som ska med! Men gissar att de vill ha bevis på att hunden faktiskt är se uch!Jag minns tyvärr inte... Det bör ju stå på blanketten, minns inte att det var svårt att ansöka.
SVENSK UTSTÄLLNINGSCHAMPION
3a bästa hane med cert och champion i Köping idag. Nu är det lillesyrrans tur att glänsa i Sverige, Zippo får satsa på utomlandsresor nu!
Jag som trodde jag hade koll på detta nu men tydligen inte.. Är BIR eller BIM bäst?
Juniorer går för sig själva eller hur funkar det?
Hur vet man vart gruppfinalerna går? Står det i katalogen?
Så krångligt detta är och snart ska jag betala typ 1000 kr för att komma sist på två utställningar.
Jag som trodde jag hade koll på detta nu men tydligen inte.. Är BIR eller BIM bäst?
Juniorer går för sig själva eller hur funkar det?
Hur vet man vart gruppfinalerna går? Står det i katalogen?
Så krångligt detta är och snart ska jag betala typ 1000 kr för att komma sist på två utställningar.
Har PM till Gotland kommit? Ser det inte på länsklubbens hemsida. Vill veta hur många dalmatiner det är är bara 7 st i Svenstavik Skulle vilja åka till Gotland, min favoritdomare ena dagen, men har inte råd just nu.Någon mer som ska ställa på Gotland näst nästa helg?
Jag är där på semester och tänkte att jag ändå kunde anmäla när jag är där.
Ställer bara Winzi men båda dagarna.
11 respektive 12 anmälda vilket är ungefär en tredjedel anmälda mot vad det brukar vara. Det är Svenstavik samma helg där vi även har klubbutställning så antar att de flesta anmält dit.