Jäkla skit@isafore trist santo fick vg båda dagarna men fina kritiker så vet inte alls..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla skit@isafore trist santo fick vg båda dagarna men fina kritiker så vet inte alls..
Han är väldigt snygg måste jag bekräftaTvååker idag. Min hane BH-3. Hans halvsyster ställdes för första gången, BT-2 m cert!
TackHan är väldigt snygg måste jag bekräfta
Tack
Var du o pratade med honom?
Mäh, vilken taskmört!Japp, men han sov så han svarade inte så bra
Så fina ni är!Vg även i lördags.. Bra kritik men fick att han kunde haft bättre vinklar fram aldrig hört innan. Men så är det ju med denna bedömningssport
Så fina ni är!
Min hane fick en gång vg pga att han hade krokiga framben enligt domaren. Sen gick domaren fram och kände på frambenen och ba nä de är ju inte krokiga, det är teckningen som gör att de SER krokiga ut. Men han ändrade sig inte för det..
Men lite märkligt att man får ha medhjälpare som tjoar och tjimmar hur mycket som helst utanför ringen.
På SBK's och brukshundarnas rasspecialer får man dubbelhandla.Det får man inte, det räknas som dubbel-handling. Domare har sagt till på utställning när en medhjälpare gick runt ringen och lockade med olika inlärda ljud.
Jag har för mig att det är upp till domaren men ja det är annorlunda mot skk uts.På SBK's och brukshundarnas rasspecialer får man dubbelhandla.
Jag har ännu aldrig varit på en schäferklubbsutställning men där är det tydligen mer regel än undantag med dubbelhandling.På SBK's och brukshundarnas rasspecialer får man dubbelhandla.
På SBK's och brukshundarnas rasspecialer får man dubbelhandla.
Ja det är sant Eller tydligen upp till domaren enligt ovanstående inlägg, men det är iallafall inte förbjudet enligt reglernaÄr det sant? ber om ursäkt för felaktig info då, det trodde jag aldrig
Jag planerar långt fram i tiden Någon som ska till Öland och ställa 3 september?
Ja eventuellt, om jag kan samåka med en bekant