Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade skitdomare, men det blev domarbyte. Så då var jag tvungen att anmäla! Denna domare har jag aldrig ställt för, men med tanke på vad hon dömt fram tidigare kan hon kaaaanske gilla min hund.. Hon gillar iallafall långa hundar av vad jag har sett, oavsett ras. Du får väl kolla vilka som dömer dina raser När kommer dina hundar till Sverige?Funderade också på Lidköping,tar ju bara 40 min dit. Men det brukar vara skitdommare på mina raser.
Hämtar dom på tisdag. Och som vanligt var det skit domare,ska kolla vad det var för domare till Gissa också för det glömde jag,men hon går ju inte samma dag som grupp 9Vi hade skitdomare, men det blev domarbyte. Så då var jag tvungen att anmäla! Denna domare har jag aldrig ställt för, men med tanke på vad hon dömt fram tidigare kan hon kaaaanske gilla min hund.. Hon gillar iallafall långa hundar av vad jag har sett, oavsett ras. Du får väl kolla vilka som dömer dina raser När kommer dina hundar till Sverige?
Ja det vet jag Men hon får ju "tävla" på officiella från 6 månader, på vanliga inofficiella är det ju från 4 månader. Tack i alla fall!@Tibialis Åldern för off utställning är 9mån,innan det så är dom inoff även på off utställning.
Kan man åka själv på utställning? Eller är det för mycket att hålla reda på?
Det tror jag dom flesta gör.Jag är ofta själv och med flera hundar eller tom hundar som ska in i olika ringar,då kan det dock bli svettigtKan man åka själv på utställning? Eller är det för mycket att hålla reda på?
Det låter lovande! Det kommer dock vara vår första utställning isf så kommer vara mer än lovligt nervös.
Min karl följer med mig, precis som @Tonto s har han en stol bara för utställning. Där sover han mest Han fotar dock inte, det är ingen idé för bilderna blir inte bra och han blir förbannad.Det låter lovande! Det kommer dock vara vår första utställning isf så kommer vara mer än lovligt nervös.
Kommer du till Svenstavik i sommar?Min karl följer med mig, precis som @Tonto s har han en stol bara för utställning. Där sover han mest Han fotar dock inte, det är ingen idé för bilderna blir inte bra och han blir förbannad.
Han brukar bära saker. Det är han bra på! Men jag åker själv om han inte är hemma eller inte har lust att hänga på!
Jaaaa, om jag får bo hos dig?Kommer du till Svenstavik i sommar?
Alltid bara ett cert här. Så länge det inte är ett klubbchampionat den har i Ryssland.Om hunden är rysk champion, behövs det ett eller tre cert i Sverige för att bli champion här?
Ett. Om kraven är densamma. Väl?Om hunden är rysk champion, behövs det ett eller tre cert i Sverige för att bli champion här?