Grattis!! Jag såg er men ni såg så upptagna ut att jag inte ville gå fram och störa
Haha jaså?! Det känns som allt varit i en bubbla fram tills allt var klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!! Jag såg er men ni såg så upptagna ut att jag inte ville gå fram och störa
Grattis! Stod nästan bredvid er vid frallorna när lillfjompisen absolut skulle in och bedömas i den klassen ocksåBIR valp i malmö! väntar på finalerna nu!
Jag såg inte dig Ska du dit imorgon?Grattis! Stod nästan bredvid er vid frallorna när lillfjompisen absolut skulle in och bedömas i den klassen också
Nä, var där idag för att kolla på grupp 9 och 10 bara.Jag såg inte dig Ska du dit imorgon?
Grattis! Stod nästan bredvid er vid frallorna när lillfjompisen absolut skulle in och bedömas i den klassen också
Tog en halv evighet innan alla frallorna var klara 86 stycken eller hur många var det? Jag skulle kolla på Bolonka som var sist ut i ringen och det tog till halv 2 innan de blev deras tur Fick så ont i ryggen så jag satte mig rakt ned på golvet till slut.Haha jaså ja han skulle in till svärmor som blev BIM
Tog en halv evighet innan alla frallorna var klara 86 stycken eller hur många var det? Jag skulle kolla på Bolonka som var sist ut i ringen och det tog till halv 2 innan de blev deras tur Fick så ont i ryggen så jag satte mig rakt ned på golvet till slut.
Om jag får hjälp av min vän i skåne så funderade jag på att ställa ,Gissa,Boston och fralla.Ja just det jag äger en mops som också saknar merit och som behöver en spark ut ur ringen (långnäsa)Någon som ska ställa i roskilde 30april-1maj? Har beslutsångest om vilken av dagarna jag ska välja och fy vilka priser sen..
Du kan ju dock få vinka när du passerar SkåneDock har jag inte kollat dommarlistan än och så HATAR jag Roskilde,jag kör alltid fel när jag är där eller måste passera den hålan.
Självklart gör jag det,troligen spenderar jag dagen före uts. mellan Tomelilla o Sjöbo ,så vi kanske rent av kan träffas Dräpermannen verkar ju inte ha något emot småkräk.Du kan ju dock få vinka när du passerar Skåne
Ja Ammo gillar de flesta, ffa om de är tjejer. De gillar dock inte alltid honom. Typisk vild och brötig ungdobbishaneSjälvklart gör jag det,troligen spenderar jag dagen före uts. mellan Tomelilla o Sjöbo ,så vi kanske rent av kan träffas Dräpermannen verkar ju inte ha något emot småkräk.
Funderar även på att anmäla till Lidköping.. Sen har vi rasspecial i Maj också, då ska valpen debutera. Kuuul! Hoppar över Österbybruk pga domare. Sen 3x CACIB i Vejen