Jag ska också till LeksandJa, äntligen ngn som kommer hit Har visserligen flyttat från Leksand då, men bara till Falun och tänkte spana in potentiella raser där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska också till LeksandJa, äntligen ngn som kommer hit Har visserligen flyttat från Leksand då, men bara till Falun och tänkte spana in potentiella raser där.
Jag ska också till Leksand
Nu har jag bestämt att jag ska ställa Dahlia i Leksand. Tänkte satsa på att tävla Rallylydnad dagen efter då jag hittade en tävling i Lindesberg som bara blir en mindre omväg.
Tror det kan bli kul, hittade ett jättefint vandrarhem i Leksand och ett i närheten av Kopparberg med sjö inpå knuten.
Hoppas bara att det inte är en av mina jobbhelger
Schnauzer av olika storlek står dessutom på listan av potentiella raser
Japp du talar om det för ringsekreteraren på plats.Om jag anmäler till utställning till öppen klass med specialtecken S och så lyckas jag under tiden mellan anmälning och utställning få till meriter så hon egentligen hör hemma i bruksklass, går det då att ändra i efterhand?
Nu kommer det inte att hända men vem vet, rätt vad det är kanske krypet sitter och då börjar vi närma oss!
Tvååker är årets höjdpunkt!Det kliar massor i min utställningstarm nu och jag har ångrat hela helgen att jag inte anmälde till Strängnäs. Min handler var och visade på Crufts och ingen annan från kennelns skulle dit så jag bangade ur.
Har iallafall anmält till Västerås nu och hoppas några fler kennelkompisar kommer dit trots att det krockar med ett skyddsläger.
Är sugen på Leksand men då krockar det med ett SM kval för hästen så jag får se vad jag prioriterar (dessutom är hästen just nu lite justerad så jag kanske kan hålla mig till hund hela sommaren).
Tvååker, är det trevligt?
Manlig ja. Läggning vet jag inget om, men nu när du säger det så har jag ett svagt minne av att jag har hört att han skulle vara gay ja. Nu för tiden trubbnosförsvarare@isafore Var det manlig domare som är lagd åt "fel" håll?
Visst är det kul när man får en kritik som det istortsätt står BIR på, och så är resultatet något helt annat?Tja, jag ångrar nästan också att jag åkte till Strängnäs. Första dagen. Exc. Inget ck. En kritik som det inte stod en enda negativ sak i. Jaha?
Andra dagen exc igen. Inget ck. Men då slog domaren ner på saker andra hyllat. Fattar nada.
Nåja, kull brorsan blev champion första dan iaf!
FörhoppningsvisNi som kanske vet. Vad vinner man på att dra ut hunden så extremt mycket så den står på typ klospetsarna med bakbenen?
Typ som denna (Google bild):