Ah, så klart. Toppen, tack så mycket
Skulle du ställa i Stockholm btw?
Han är anmäld, sen får vi se om det är jag eller en bekant som ställer honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, så klart. Toppen, tack så mycket
Skulle du ställa i Stockholm btw?
Han är anmäld, sen får vi se om det är jag eller en bekant som ställer honom.
Vem ska ställa i gbg? Jag ska inte ställa, men tänkte åka dit och kolla med Ammo
MyDOG menar du va? Jag ska ställa torsdag & fredag.Vem ska ställa i gbg? Jag ska inte ställa, men tänkte åka dit och kolla med Ammo
37 eurasier Nordisk vinnare lockar visst väldigt många!26 (+1) wachtelhundar på Stora Stockholm?! Vad händer?!
37 eurasier Nordisk vinnare lockar visst väldigt många!
Ska förhoppningsvis ställa min Golden på MyDog, och blir det inte av ska jag följa med ner och fota åtminstone!Vem ska ställa i gbg? Jag ska inte ställa, men tänkte åka dit och kolla med Ammo
Låter ju som att det blev till det bättre!Herregud!
Det måste vara så. Hoppas att det är många juniorer
Vi har fått en domarändring också, men jag tror det blev till det bättre. Det andra var en polsk domare som bara dömt wachtel någon gång, den nya har dömt på tre utställningar i alla fall...
Låter ju som att det blev till det bättre!
Jag skall inte ställa men en kompis ska ställa sin eurasier
Det tycker man ju att de ska göra!Ja, jag hoppas det
Hon ser ut att gilla wachtlar med samma typ som Ladda, så det kan nog gå helt okej.
På jakten igår sprang hon in i en pinne eller nåot, så hon har fått en kal reva i huvudet + att pälsen börjat bli lite skavd av vildsvinsvästen... Hoppas att de tar i beaktande att det är en arbetande hund
Spännande! Ska du kolla?
26 (+1) wachtelhundar på Stora Stockholm?! Vad händer?!
På jakten igår sprang hon in i en pinne eller nåot, så hon har fått en kal reva i huvudet + att pälsen börjat bli lite skavd av vildsvinsvästen... Hoppas att de tar i beaktande att det är en arbetande hund
Bara en fundering, om en idé som säkert skulle få dig utskrattad av resterande jägare: skulle man kunna ha någon variant av siden-"linne" under västen så att den inte skaver fullt lika mycket?
Som sagt, bara en tanke, men det kanske kan hjälpa med skav-biten iaf
Äh.. Bara 39 dalmatiner.
Tja, det är ganska många men mycket färre än jag räknat med. Förra året var det 50 st anmälda. I Tvååker i år var det 40+42 st anmälda. På "vanliga" utställningar brukar det vara ca 20-25 st.Är det få eller många?
Kul!Ska förhoppningsvis ställa min Golden på MyDog, och blir det inte av ska jag följa med ner och fota åtminstone!
Tja, det är ganska många men mycket färre än jag räknat med. Förra året var det 50 st anmälda. I Tvååker i år var det 40+42 st anmälda. På "vanliga" utställningar brukar det vara ca 20-25 st.