Utklädnad på temat "Oj! Jag skulle ha varit på/i..."

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Som rubriken säger, vad hade ni klätt ut er till på ovanstående tema? :D Behöver inspiration!

Har en tanke, men den känns ganska så "nja.."

Safari!
Och så hade jag klätt ut mig till en engelsk turist. Tänk höga strumpor i sandaler, khakifärgade shorts som är uppdragna för högt, någon ful skjorta, kamera på magen, möjligtvis någon typ av hatt som egentligen inte passar in.

tourists.jpg

På väg till badstranden i bikini/ baddräkt badrock och med lämpliga sandaler, solglasögon cyklop etc.

På väg till jobb ( sotare/brandman/polis/ gatsopare/filminspelning (valfri film)/skidlärare)

På väg till Spökkongress/ tomtekongress/jakt/din sjukhussäng.

Jag hade valt:
Texas/vilda västern (men det kräver väl att man har jeans, boots, hatt och skjorta minst)

Andra förslag som jag kanske inte valt själv:
Gymmet?
Cykeltävling (med hjälm och cykelbyxor etc)

Senast jag var på ett sådant party tog jag morgonrock och en handuksturban på huvudet. Pyjamas kan ju också funka om man vill köra på lite simpla grejer :).

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 261
Senast: Shpongle
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 156
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar