T
Toudi
Sv: Utfodringar
ger du inget torrfoder alls?
ger du inget torrfoder alls?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toudi skrev:okej men hur löser du tändernas motion då om du endast skulle ge klass? Ben då eller?
Toudi skrev:ja de betvivlar jag inte, men ja tänkte mer på hur du vet vilka som får i sig vilken mängd? Eller du kanske ger lilka mkt till alla dina hundar?
Toudi skrev:Ja tycker maten borde tappa sin smak och själva matglädjen försvinner inte den när dom kan gå och äta precis när dom vill?
Toudi skrev:okej men hur löser du tändernas motion då om du endast skulle ge klass? Ben då eller?
Dock så kastar mina hundar Inte i sig maten, som ofta hundar som får mat en gång/dag gör.
Jag anser iofs att anledningen till att sådana hundar kastar i sig maten, har mer med att göra att dessa hundar är vrålhungriga (alltså inte att de har "matglädje")...
GaurdianAngel skrev:Har också haft fri tillgång på mat, men så började jag med klass och har inte längre den möjligheten. Tycker att det är suveränt utfodringssätt om man har den möjligheten och har en hund som fungerar på det. Vilket är fler än man tror
Gnist skrev:Dock så kastar mina hundar Inte i sig maten, som ofta hundar som får mat en gång/dag gör.
Jag anser iofs att anledningen till att sådana hundar kastar i sig maten, har mer med att göra att dessa hundar är vrålhungriga (alltså inte att de har "matglädje")...
Toudi skrev:aj då , låter inget vidare i mina ögon.