Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
oh sån klump jag fick i magen. Man får bara hoppas att det inte var en sann film utan en ihopklippt. Jag vill inte inse att det finns sådana idioter som skulle kunna göra något sådant.
Läste texten men blunda för bilderna och kollar aldrig på filmen.. Hela mitt inre är i uppror och jag vill kasta lite granater på soldarer och kasta andra utför stup!
Hoppas jag med. Men skadan är till viss del redan skedd. Lilla Jake 5 år sitter hemma vid datorn (ja, småungar gör ju sånt) och ser de coola soldaterna som pappa talar så högt om kasta valpar ner i raviner... Ja, ni fattar.
Fy för! Jag orkade inte se filmen, men det räckte med att man läste texten. Ja vissa människor kan verkligen äckla en. Just att man ger sig på djur som inte har en chans att försvara sig.
Om filmen ar sann (vilket jag inte tvivlar pa) kommer soldaterna att straffas hart. Skadan ar skedd, men aldrig i livet att Marinkaren tolererar nagot sadant av sina soldater. Militara karriarer har tagit slut for mycket mindre.
jag har tyvärr aftonbladet som startsida och det var det jag möttes av när jag slog på internet... jag fick tårar i ögonen när dom håller upp den hjälplösa valpen i nackskinnet over stupet...
Alltså, jag fattar verkligen inte... så sjukt att det finns människor som är så svaga att de finner nöja i att plåga djur eller försvarslösa människor...
Kropp & Själ
Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.