Usch, usch och dubbelusch.

Sv: Usch, usch och dubbelusch.

Fy fasen! :mad: Hur funkar folk egentligen?:cry: Jag vill ha hårdare staff för djurplågeri!!!

oh sån klump jag fick i magen. Man får bara hoppas att det inte var en sann film utan en ihopklippt. Jag vill inte inse att det finns sådana idioter som skulle kunna göra något sådant. :mad:

Läste texten men blunda för bilderna och kollar aldrig på filmen.. Hela mitt inre är i uppror och jag vill kasta lite granater på soldarer och kasta andra utför stup!

Hoppas jag med. Men skadan är till viss del redan skedd. Lilla Jake 5 år sitter hemma vid datorn (ja, småungar gör ju sånt) och ser de coola soldaterna som pappa talar så högt om kasta valpar ner i raviner... Ja, ni fattar.

Fy fan rent ut sagt fattar inte hur man kan göra illa något helt försvarslöst:mad:

Fy för! Jag orkade inte se filmen, men det räckte med att man läste texten. Ja vissa människor kan verkligen äckla en. Just att man ger sig på djur som inte har en chans att försvara sig.

:eek::eek::cry::cry:

Fy fan vad grymt! Hur kan man vara så hjärtlös:confused:

Jag valde att inte titta på filmen, klarar inte det. Skulle börja stortjuta.

Hoppas verkligen att det inte är på riktigt... :crazy:

Men å andra sidan, varför skulle det inte vara på riktigt? Det har ju upprepade gånger bevisats hur folk kan bete sig mot djur.

Fy fan. :cry:

Om filmen ar sann (vilket jag inte tvivlar pa) kommer soldaterna att straffas hart. Skadan ar skedd, men aldrig i livet att Marinkaren tolererar nagot sadant av sina soldater. Militara karriarer har tagit slut for mycket mindre.

Jävla äckliga förbannade idioter! Fick så ont i hjärtat av att se filmen, hur Fan i hela helvetet kan man göra så? :mad:

Näe jag är så sne och upprörd just nu att jag inte tänker skriva mer, med risk för att gå för långt.....:devil:

jag har tyvärr aftonbladet som startsida och det var det jag möttes av när jag slog på internet... jag fick tårar i ögonen när dom håller upp den hjälplösa valpen i nackskinnet over stupet... :cry:

Jävla svin :mad:

Jag klarar inte av att se filmen för mitt hjärta bryts samman!!

Att man har samvetet att göra så.

Jag fattar inte ett dugg, skulle inte kunna leva med mig själv om jag gjort en sådan sak.

Blir så förbannad och kan faktiskt säga att jag hatar de som gör detta.

Synd att jag inte vet vem det är :devil:

Alltså, jag fattar verkligen inte... så sjukt att det finns människor som är så svaga att de finner nöja i att plåga djur eller försvarslösa människor...

J*vla IDIOTER!!!!!:eek:

Hur i helsike kan man göra så??:cry::cry:

Vad hade den lilla försvarslösa varelsen gjort dom???

Må soldaten som kastade valpen gå samma öde tillmötes...:devil::devil:

:eek: mållös ... eller .. ÅH ... jävla ,.... GAAH !!!

gud:cry::cry:Jag skulle inte sett filmen. den fick mej allvarligt att börja gråta:cry: såg så jäv*a hemskt ut! Hur f*n kan man göra så?!?!?! (om det är sant)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka