Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har äntligen blivit klar med en bild jag jobbat med i typ 15 timmar
Jag slet banne mig mitt egna hår över det tecknade håret, gaaah vad hår är svårt!
Sen skissade jag ihop en snubbe till ett citat jag hittade på fredagskvällen. Tog en timme att skissa så han ska snart in på käkoperation för att fixa sin skevhet
Asfina bilder! Gillade den översta, du är verkligen duktig på att skugga. Ritade du ur huvudet eller ritade du av en bild?
Jag har hunnit rita en del. Håller just nu på med två teckningar på samma gång. Egentligen tycker jag inte om att göra det, men nu blev det så iaf.
Här är en av mina senaste:
Det var första gången jag skannade in en teckning! Det blev inte så jättebra, hela teckningen blev så "vit", och skuggningen försvann typ.. Så ja, den är finare i verkligheten.
Sorry för att den blev så stor, men jag orkar inte ändra det nu..
Jag har visst suttit och kollat på fullt hus där taylor är med
Men jag har samtidigt ritat
Såhär kommer en kass bild på det som vart
Bättre bild kanske kommer sen.
Tack Den första människan jag har ritat seriöst Som nu ser så suger jag på att göra näsor
Jag hade ljudlöst på tv:n för jag ritade och så vände jag huvudet och fick se han
Så då fick jag lov att sätta på ljudet och titta
Asså Jo faktiskt, Jag ritar ju manga ögon och sånt hår och så. Men jag ritar inte bara utan jag tittar i en tidning så jag ser lite bättre
Eftersom jag är ganska nybörjare
Och alla tekningar jag har ritat av är sånna som lena furberg har ritat i min häst
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.