U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

josefiine, grafaxa och: tack hörni! :D

soffiproppi: tack! och din bild var jättesnygg som vanligt! och ögonen är superfina!:)

+ grafaxa

Tack så hemskt mycket! :bump:

kl

Har äntligen blivit klar med en bild jag jobbat med i typ 15 timmar :o

Jag slet banne mig mitt egna hår över det tecknade håret, gaaah vad hår är svårt! :p

_dsc2299_106082250.jpg

Sen skissade jag ihop en snubbe till ett citat jag hittade på fredagskvällen. Tog en timme att skissa så han ska snart in på käkoperation för att fixa sin skevhet :angel:

_dsc2252_106084907.jpg

_dsc2257_106086235.jpg

Asfina bilder! Gillade den översta, du är verkligen duktig på att skugga. Ritade du ur huvudet eller ritade du av en bild? :)

Jag har hunnit rita en del. Håller just nu på med två teckningar på samma gång. Egentligen tycker jag inte om att göra det, men nu blev det så iaf. :p

Här är en av mina senaste:

F%C3%A4rdig+skannad.jpg

Det var första gången jag skannade in en teckning! Det blev inte så jättebra, hela teckningen blev så "vit", och skuggningen försvann typ.. Så ja, den är finare i verkligheten. :D

Sorry för att den blev så stor, men jag orkar inte ändra det nu..

*Puttar upp tråden*
Den här håller jag på med just nu:

p%C3%A5g%C3%A5ende.jpg

ser ni vilka det är? ;)

Senast ändrad:

Alla är ju sjukt duktiga! :angel:
Själv ritar man inte längre, har blivit sjukt dålig pga. att jag inte ritat på flera år. :grin:

Jag har visst suttit och kollat på fullt hus där taylor är med:love:
Men jag har samtidigt ritat:D
Såhär kommer en kass bild på det som vart;)
Bättre bild kanske kommer sen.
59944_153160101380507_100000595552306_371704_3825460_n.jpg

Tack:) Den första människan jag har ritat seriöst;) Som nu ser så suger jag på att göra näsor:p
Jag hade ljudlöst på tv:n för jag ritade och så vände jag huvudet och fick se han:love:
Så då fick jag lov att sätta på ljudet och titta;)

Jag tycker teckningen påminner lite om manga.:) Men det kanske inte var meningen?

åh, vilken tur du hade som hade på tv:n då! :p

Asså Jo faktiskt, Jag ritar ju manga ögon och sånt hår och så. Men jag ritar inte bara utan jag tittar i en tidning så jag ser lite bättre;)
Eftersom jag är ganska nybörjare:D
Och alla tekningar jag har ritat av är sånna som lena furberg har ritat i min häst:)

Haha eller hur!:D
Han var så sjukt söt i den:love:

är ganska dålig på att teckna men efter att ha kladdat i paint hela gymnasiet så har jag blivit ganska nöjd med mina paint teckningar ^_^
31642806.jpg
[/url][/IMG]
31642809.jpg
[/url][/IMG]

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix