U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

kl

fick ryck och ville rita såhär mitt i natten, blev en kladd! en väldigt kladdig sådan :D

f27qzr.jpg

får se om jag orkar göra något av den!

Måste fråga, har du målat den på dator eller på papper`:bump:

Efter att ha bombat denna tråden nu (:angel:) tänkte jag bjuda på mitt...eeehrm...självporträtt som jag påbörjade igår och gjorde klart nu.

Före och efter smink (:angel:)
redp1030316marked_98376445.jpg

Håret orkade jag inte lägga tid på så de får se ut som de gör tills jag får tummen ur och gör om det. :p

vad snällt sagt! :D jag blir verkligen jätteglad!:p

jag måste bara säga att din teckning var jäkligt cool och kul! något sådant skulle jag aldrig komma på att rita!:) det är verkligen duktigt att både kunna rita av, och rita från "huvudet", som du gjorde på ditt självporträtt. :laugh:

Efter att ha bombat denna tråden nu (:angel:) tänkte jag bjuda på mitt...eeehrm...självporträtt som jag påbörjade igår och gjorde klart nu.

Före och efter smink (:angel:)
redp1030316marked_98376445.jpg

Håret orkade jag inte lägga tid på så de får se ut som de gör tills jag får tummen ur och gör om det. :p

:eek: omg så himla coolt! Riktigt fin!:love:

dator :)
Din bild var ju helt otrolig!! :eek: :bow:

Kl
när det regnar på gotland... så sätter man sig och ritar hästar :D har blivit en hel drös bilder, bl.a är skäcken färdig och har påbörjat en arab i galopp. Bilder kommer när jag är hemma igen! :laugh:

Ritar med datorn, vilket program använder ni då? :laugh:

+ Marrie, Secretariat och H_lena

Tack så hemskt mycket! :D

Mereng - Fasen vad snyggt gjort med dator! :bow: Gillar dina sjuka skuggor, hur fint som helst! :bump:

fast det är bättre att försöka göra klart, de blir oftast bättre än man tror till slut. och du lär av dina misstag! :D

haha kanske de;)
Jag är snart klar med den jag började på nyss, haaha.
Så kanske jag kan ta kort på den och mina andra mästervärk;)

Tack:D
Man kanske ser vilken stil jag ritar i?:p
Den översta är väl tyd den första "riktiga hästen" jag ritar dom andra är typ sånna som är med i mulle;)

oj, tycker du? :o tack!! jag tycker det är mycket lättare att rita förhand, men det är så bekvämt att kunna ångra med bara ett klick :D

ojsan, blev fel riktat, inte lätt när man surfar i mobilen haha :D

kl

när vi var strömlösa på gotland så ritade jag massor, jag t.o.m. filmade en av dem, från skiss till färdigskuggad! blev riktigt nöjd, kan visa den om jag lyckas få bort ljudet :angel:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama