U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Vågar man ens visa? :o

Bild jag ritade för ca 2 år sedan, inte gjort någon mer efter denna som är så "detaljerad". Mycket missnöjd med ansiktet.......

51356_1221392738.jpg

kl

fick ryck och ville rita såhär mitt i natten, blev en kladd! en väldigt kladdig sådan :D

f27qzr.jpg

får se om jag orkar göra något av den!

knapplånar mig själv

glömde att jag har den här i ritblocket. en fyratimmars bilresa resulterade i denna som dock inte är färdig. såg (som vanligt) efteråt att benen är för korta, kanske får förminska magen lite och skapa en illusion :D (vinkeln är lite skum den också)

102qf6b.jpg

guud vad snygg! tycker inte alls att benen ser för korta ut!:) du måste visa när den är klar!

Här kommer min senaste:
taylor.jpg

Det föreställer Taylor Lautner för de som inte ser det. Referensbild var från filmen New moon. :)

tackar och detsamma! :laugh: gillar skuggningen skarpt, speciellt vid örat!
jag tänker nog vänta med att försöka mig på taylor eller någon annan människa igen :angel:

Jössös vilken bra! :eek:
Nu har jag visserligen inte kollat igenom hela tråden på ett tag, vet att det finns många duktiga här inne, men din bild gillade jag verkligen!
Jag vill också kunna måla... :cry:

H_lena, teckningen som du har som avatar var jättefin, vilken mysig stämning!

Haha!:rofl: underhalspartiet! tack så mycket, jag fattar vad du menar:D

Måste lägga till att halsen också var väldigt bra gjort, eller ja.. Låt säga hela bilden! :D Haha vad knöööligt jag uttrycker mig ibland alltså...

Men riktigt fin skuggning i hela bilden :D

Öva! :bump:

Hitta en bild på någon du ser upp till eller "kan" utseendet till (i mitt fall då typ Billibilli från mitt älskband) och prova dig fram!

Klart du kan måla också Martina :banana:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama