U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

KL*

Jo nu är det såhär att min gamla bildlärare har nästan övertalat mig att skicka in mina målningar till en tävling där man kan vinna något
slags stipendium, så jag tänkte höra med er vad ni tycker att jag ska förbättra i mina teckningar, ska ju nämligen måla nya och skicka in i så fall :D

Så det innebär att jag måste vara seriös och måla bakrund till mina bilder :eek:

Jag tycker de bilder du gjort med starka färger är snyggast, så en sommrig bild med mycket starka färger kanske??

Nej jag vet inte, har grymt dålig fantasi :p

*KL*
Då lägger väll jag in 3 OFÄRGADE hästbilder som jag ritat då ;) Den första ritade jag för någon månad sedan, den andra bilden igår och den tredje bilden idag :D (på dem två första bilderna var jag tvungen att skugga med fingrarna för jag hade ingen stompf då ^^)
20118456.jpg

20129445.jpg

20137586.jpg

Ja, det är det :love: Dina bilder är helt fantastiska!

Åh :love: jag blir verkligen jätteglad!

nu har jag kommit lite längre, har fått fram färgerna bättre också.

WIP_Now_we_are_Free_II_by_Tarjeis.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama