U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Åååh det är SÅ KUL att göra snöhästar! xD Minns fortfarande hästen jag gjorde som stegrade, den blev asfin :3 Men gud vad arg jag blev när den smällte O__o

Jag tänkte gå ut och göra en klassisk snö gubbe i eftermiddags... Då var det inge kramsnö :/

Jag och en kompis gjorde en snö pudel när vi var små! Tanken var att det skulle bli en häst, men den såg inte de minsta ut som en xD

KL*

Jag har börjat måla lite smått igen.

Spring_WIP_by_Tarjeis.jpg

Jättesnyggt! Det ser ut precis som ett foto ;)

Bidrar med en tavla som gjordes som slutarbete i bild förra terminen. Fick inte plats med allt på ett foto, så det blev tre^^
Den är egentligen inte helt klar, men behövde inte göra mer enligt min bildlärare :p

26228914.jpg

26228916.jpg

26228917.jpg

Ett tog ett tag för mig att fatta den xD
Riktigt cool xD

Blyertsteckning
Bild.jpg

Åh... :love::love: Gerard!
Varför är det ingen som kommenterat hur vacker denna är? :confused: Känner mycket kärlek till denna bilden i alla fall. Jätte bra gjord!

Ps. Jag vet att det var evigheter sedan den lades upp... (:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hiss och diss del 5
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur