Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad den bilden säger mycket, om allt möjligt.
Lost in TranslationOkej jag erkänner, jag skrattade typ ihjäl mig
Visa bifogad fil 105413
Hur länge de skulle stanna kvar.Lost in Translation
Fast det där är varken roligt eller sant
Fast det där är varken roligt eller sant
Roligt är ju subjektivt, jag sällar mig till skaran som tycker det var en rolig bild. Likaså en av mina bästa vänner som är polack som skickade samma bild till mig. Även om Polen kanske inte nödvändigtvis vill eskalera kriget så är det en hel del polacker i stugorna både i Polen och utomlands som bara väntar på en förevändning att få bedriva anfallskrig mot ryssarFast det där är varken roligt eller sant
Fast det är inget som gäller enbart polacker. Det finns massor av folk ute i stugorna i Tyskland, Frankrike, Storbritannien, USA och även här i Sverige som anser att man ska lära Ryssland en läxa genom att anfalla dem.Roligt är ju subjektivt, jag sällar mig till skaran som tycker det var en rolig bild. Likaså en av mina bästa vänner som är polack som skickade samma bild till mig. Även om Polen kanske inte nödvändigtvis vill eskalera kriget så är det en hel del polacker i stugorna både i Polen och utomlands som bara väntar på en förevändning att få bedriva anfallskrig mot ryssar
Roligt är ju subjektivt, jag sällar mig till skaran som tycker det var en rolig bild. Likaså en av mina bästa vänner som är polack som skickade samma bild till mig. Även om Polen kanske inte nödvändigtvis vill eskalera kriget så är det en hel del polacker i stugorna både i Polen och utomlands som bara väntar på en förevändning att få bedriva anfallskrig mot ryssar
Skrzydlata husaria
En podd jag lyssnar på har den på en mugg, alltså "lägg ned dagis, köp en viggen", är lite sugen på den ^^Det är ju ett uttryck för frustration över att inte kunna agera på det man vill agera på. I Estland är tongångarna likartade, åtminstone bland de militärer jag känner. I Sverige kan "Lägg ner 5 dagis, köp en Viggen" vara en meme, av samma anledning. Inte för att svenska MÖP:ar egentligen vill ha ett USA här.
Är det krigshistoriepodden?En podd jag lyssnar på har den på en mugg, alltså "lägg ned dagis, köp en viggen", är lite sugen på den ^^
Haha, japp :P #WWCDÄr det krigshistoriepodden?