Finns på bla Dollarstore,annars kan du skicka efter från zooplus eller bitiba texNej. har inte sett det någonstans där jag handlar.
Torkade kycklinghalsar har jag gett men de äter han bara ibland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns på bla Dollarstore,annars kan du skicka efter från zooplus eller bitiba texNej. har inte sett det någonstans där jag handlar.
Torkade kycklinghalsar har jag gett men de äter han bara ibland.
Kul!!Sådär. Nu har jag betalat anmälningsavgiften till BPH. Lite scary. Är rädd att han inte ska klara det och vi måste bryta.
Eller så är han stabilare än jag tror. Spännande är det. Hoppas få lite vägledning i hur jag ska jobba med honom i fortsättningen.
Precis. jag vill veta mer.Kul!!
Men ha i åtanke att det spelar ingen roll om ni måste bryta, ni är inte där för någon annans skull. Det viktiga är att du får se hur han beter sig i olika situationer, så att du får kunskap om hur han är och vad ni ska jobba med
Torsten citerar Mowgli i djungelboken: "jag är nog tuffare än vad somliga tror"...
Sådär. Nu har jag betalat anmälningsavgiften till BPH. Lite scary. Är rädd att han inte ska klara det och vi måste bryta.
Eller så är han stabilare än jag tror. Spännande är det. Hoppas få lite vägledning i hur jag ska jobba med honom i fortsättningen.
Ja den känslan har jag också fått. Älskar ju honom i jaktliv. Så jäkla kul att följa honom och hur han jagar. Jag tycker överlag han har en rätt skön inställning till det mesta. Ser så fram emot det! Och känns rätt nyttigt för oss bägge och hundarna.@BobberiBoo
Kul! Jag gillar Peter, tycker att han är en sympatisk person och han är dessutom väldigt duktig på att läsa hund av det jag sett. Hoppas ni blir nöjda!
Fullständigt självklart.Du åker hem med samma fina hund som du kom dit med oavsett hur det går.
Fullständigt självklart.
Jag åker inte dit för att få beröm, utan för att begripa.
Plus att jag vill uppmuntra att fler pappisar gör BPH.
(jag har arrangerat bedömningar i hästvärlden och visat själv. så ja, jag vet att inget ändras vid bedömningen )
Fullständigt självklart.
Jag åker inte dit för att få beröm, utan för att begripa.
Plus att jag vill uppmuntra att fler pappisar gör BPH.
(jag har arrangerat bedömningar i hästvärlden och visat själv. så ja, jag vet att inget ändras vid bedömningen )
Plockade en som satt sig på humla för en dryg vecka sen, så har börjat med fästingmedel redanHittade precis en fästing krypandes på Ebrah Får ta en till funderare när det gäller fästingskydd osv.
Då är det dags låter det som! Har du några tankar om ras? Samma som tidigare eller något nytt?Jag är så sugen på hund så det börjar bli fånigt...
Ja, hade ju en tanke på att ev vara hundlös ett tag men känner att det inte är det jag vill. Ska få med mig resten av familjen på beslutet också bara.Då är det dags låter det som! Har du några tankar om ras? Samma som tidigare eller något nytt?