Råa ben från slaktaren typ korevben,kalkonnacke mfl
Det ar vad jag anvander ... men det finns inget som racker mer an 5 minuter for mina hundar om jag inte skulle ge ben vilket har sagts att man inte ska gora.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Råa ben från slaktaren typ korevben,kalkonnacke mfl
Råa ben är det bästa, jag har turen att kunna köpa direkt från ett lokalt slakteri, så det blir nöt o lammben, sen brukar City gross ha tex kalkonnacke som dom stora hundarna får, mammagrisen får lammnacke som är mera anpassade för hennes storlek,även om hon inte drar sig för att nypa en kalkonnacke o ingen vågar ta den ifrån henne.Det ar vad jag anvander ... men det finns inget som racker mer an 5 minuter for mina hundar om jag inte skulle ge ben vilket har sagts att man inte ska gora.
Har du nagra tips pa vad man kan ge en Malle (eller typ Rottis) i stallet for ben och som racker langre an 5 minuter?
Det ar vad jag anvander ... men det finns inget som racker mer an 5 minuter for mina hundar om jag inte skulle ge ben vilket har sagts att man inte ska gora.
Jag står i montern på lördag fm men är där båda dagarna så kommer förbi och säger hejJapp, på söndagen är planen. Kommer stå i kelpiemontern på em.
(Om nu inte mitt nuvarande bilproblem blir värre..)
Älskar Kerotugg!! Lemmy som brukar bli dålig i magen av många tugg jag provat har nu tuggat både chips och sån nötrulle samt dovhjort utan att bli dålig i magen!Kan även tipsa om Kerotugg för de som gillar Rauhderas 36 cm nöt är prisvärt!
Gissa fick 2 kaninöron i julklapp, hon svalde dom hela till min förskäckelse,så inge flera sådana härJag köper ben från Rauh och Kerotugg samt Monster.
Monsters stora nötrullar med oxstrupe i mitten är superpopulära här hemma.
Och Rauhs älgben som liksom är invikta i kanterna. De är tjocka och kan ligga framme så tuggas det då och då. Håller i en evighet (jag har små hundar).
Annars är favoriten här hemma torkade kaninöron med päls, men det är mer som ett snacks som slinker ner på en halv minut.
När Tilda fick ett sånt grävde hon ner det i kattlådanGissa fick 2 kaninöron i julklapp, hon svalde dom hela till min förskäckelse,så inge flera sådana här