Uppdateringstråd 30

Idag har hundarna haft det kul :D Jag jobbade, men på rasten var det så lugnt i butiken att de kunde följa med ut, leka i vår hage som vi har där och sedan stanna kvar när jag började kolla datum på produkter som stod precis bredvid hagen. De fick också hälsa på en ny kollegas hund när de dök upp i butiken, och sedan dök en vän upp och så kunde de umgås lite med henne 😁

Och nu tappade jag sötpotatis på golvet. Lily älskar(!) sötpotatis och var snabbt framme. Senare ikväll tar vi en lite extra lång kvällspromenad, för imorgon blir de hemma med sambon hela dagen och då blir det inte lika äventyrligt.

När man är sjuk är det skönt att ha flera hundar 🤗
Åkte ut till hundklubben och gav dom varsin vante i munnen och så rusade dom runt en kvart och efter det tränade vi en kort stund på lite hoopers innan vi åkte hem och däckade i soffan och här ligger jag än och hundarna får klara sig med trädgården ikväll då jag ska försöka bli frisk 🤗

Ni som bor på landet eller i alla fall utanför en stad, brukar det vara fyrverkerier där? Oroar mig för grabbarna. Men jag har svårt att tro att någon skulle smälla här, vi är dessutom många med hundar.

Jag måste fråga någon som vet men jag har inte träffat en granne på en vecka förutom en till nyinflyttad. Så i väntan på att träffa en granne frågar jag er.

Hur bor ni och är det fyrverkerier på nyår där?
I min skåneby är det hundägarna som smäller värst :devil: tack o lov har jag inga rädd hundar.

Hemma smälls det på avstånd o man hör det stora inne i Töreboda

I min skåneby är det hundägarna som smäller värst :devil: tack o lov har jag inga rädd hundar.

Hemma smälls det på avstånd o man hör det stora inne i Töreboda
Trodde hundägare skulle ha mer vett än så, även om ens egna inte är rädda tror jag det är svårt att ha missat debatten om hundar som är rädda.

Väldigt fin profilbild har du också :heart

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
787
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
286
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Annique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka