Uppdateringstråd 30

Mina grabbarna är trimmade och borstade från nos till svans. Jag sminkade mig för första gången på minst ett år sedan dvs jag tog på lite mascara. Idag blir första gången Alvin och Milou får träffa min brorson som är ungefär 7-8 veckor. Alvin kommer inte bry sig alls utifrån hur han brukar bete sig mot barn. Kanske kikar på honom och går och lägger sig. Milou kommer vilja lukt på bebisen från huvud till fötterna men extremt försiktigt men vill inte min bror att han gör det så får Milou också gå och lägga sig.

Hundarna fick en sväng till fårhagen i julklapp 😆..
Husse hade bokat tid i agilityhallen men blandat ihop det så han missade tiden så därför blev det vallning istället. Tror inte nån av hundarna var ledsna för det 😅.

Husse fick träna ute med bägge killarna och jag körde i 25an, så bc-pojkarna fick byta förare för jag ville köra igenom dom på visslan ordentligt, Tay går ju mest med husse som inte visslar och Spock har jag märkt har fått svårt med vänster så ville köra igenom ordentligt med vissla på mindre yta. Corgi-fröken fick också gå lite i 25an utsn så mycket krav idag.
Husse var nöjd med sin Tay och sa att Spock är världens bästa hund så jag tolkar det som att hans träning gick bra 😁.

Allt som allt mycket nöjda hundar 🥰.

20241216_142748.webp

Husse har åkt för att julfira med sin del av släkten, jag stannar hemma och julmyser med hundarna istället då jag ska försöka vila upp mig inför jobbet.

God jul!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
280
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 696
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
736
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod