Trött vovve idag har vi cyklat 5,6 km i blandat tempo, och hon är jätteduktig, förutom att hon har fått för sig att hon ska skälla på mig och hoppa och nafsa på mitt ben när vi börjar cykla, samtidigt som svansen går som en virvelvind vet inte om hon blir så exalterad att hon inte vet var hon ska göra av energin, för sen bara vi kommer igång så travar eller galloperar hon jättefint och lugnt bredvid mig/snett framför
Vi tog tre kortare vätskepauser efter vägen, för jag vet att hon brukar bli törstig om hon springer mycket, bra tillfälle för mig att hämta andan lite också det är fasiken bra jobbigt att cykla, även om tempot är betydligt lugnare än om jag hade cyklat själv. Våra 5,6 km tog ungefär ganska precis 1 timme, men då går jag i uppförsbackarna (2 åt vardera håll) och efter bilvägen.
Vi tog tre kortare vätskepauser efter vägen, för jag vet att hon brukar bli törstig om hon springer mycket, bra tillfälle för mig att hämta andan lite också det är fasiken bra jobbigt att cykla, även om tempot är betydligt lugnare än om jag hade cyklat själv. Våra 5,6 km tog ungefär ganska precis 1 timme, men då går jag i uppförsbackarna (2 åt vardera håll) och efter bilvägen.