Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar så. Det spelar ingen roll hur rätt det är, det gör så innerligt, innerligt ont ändå. Ännu en bukehund på andra sidan bron. Han är i gott sällskap.Det gör så jäkla ont i hjärtat, idag har vi tagit farväl av Sid. Min älskade pyssling, den mest påhittiga hunden vi haft. Hur tråkigt ska inte vi ha nu utan alla hans hyss? Vi har kämpat med sjukdom, två kroniska sjukdomar varav han fick hemsk klåda av den ena som vi inte lyckades få bukt med. Men hur mycket man än förstår att det är rätt så gör det ju så fruktansvärt ont nu!
Beklagar så! Det gör jätteont även om det var rätt beslutDet gör så jäkla ont i hjärtat, idag har vi tagit farväl av Sid. Min älskade pyssling, den mest påhittiga hunden vi haft. Hur tråkigt ska inte vi ha nu utan alla hans hyss? Vi har kämpat med sjukdom, två kroniska sjukdomar varav han fick hemsk klåda av den ena som vi inte lyckades få bukt med. Men hur mycket man än förstår att det är rätt så gör det ju så fruktansvärt ont nu!
Här kommer massor med tröstkramarDet gör så jäkla ont i hjärtat, idag har vi tagit farväl av Sid. Min älskade pyssling, den mest påhittiga hunden vi haft. Hur tråkigt ska inte vi ha nu utan alla hans hyss? Vi har kämpat med sjukdom, två kroniska sjukdomar varav han fick hemsk klåda av den ena som vi inte lyckades få bukt med. Men hur mycket man än förstår att det är rätt så gör det ju så fruktansvärt ont nu!
Jag beklagar så. Det spelar ingen roll hur rätt det är, det gör så innerligt, innerligt ont ändå. Ännu en bukehund på andra sidan bron. Han är i gott sällskap.
Beklagar så! Det gör jätteont även om det var rätt beslut
Tack fina ni Det är så tyst i huset fast vi har 2 katter och 2 hundar här. Inte tycker jag att han hade så mycket ljud för sig, men han måste ju ha haft det. Och ingen som snarkade bredvid mig inatt, förutom maken då men det är ju inte lika gulligt...Här kommer massor med tröstkramar
Fortsätter vara helt fascinerad av allt. Alla hundar, alla trevliga samtal, all erfarenhet och kunskap som samlas här under samma tak. Tänk att jag av alla får bli inbjuden till ett sånt här ställe och vara en del av allt det här! Helt otroligt.
Nu har vi lagt oss. Och ikväll ska jag läsa en bok. En bok som är nästan läskig att titta på, för det känns som att det är Lily som tittar på mig. Bara det att den här hunden föddes år 1950. Enligt en annan person här i huset var det så häftigt att se Lily just pga det, för tydligen finns inte det här kvar typ någonstans alls längre. Den här modellen på saluki med just det här uttrycket.
Jag älskar min Lily. Och den här boken.
Visa bifogad fil 130316
Har massvis av bilder, och så mycket av allt Däremot stundtals kass internetuppkoppling. Kommer nog skriva massor i vinthundstråden om resan när jag väl är tillbaka. Och jag måste verkligen tillbaka hit igen. Helst skulle jag vilja ta med mig hanhunden som bor här, för han är fantastisk, men det går ju inte riktigt. Måste få träffa honom fler gånger.Alltså med tanke på att vi inte känner varandra och jag egentligen inte har något direkt intresse för Salukis så är jag helt orimligt pepp på din resa Jätteroligt att läsa om!
Finns mig veterligen inga belägg alls för det påståendet.På fb - inte alltid pålitligaste källan? - skriver en hundägare att ett insektsbaserat foder kan ha farligt höga purinhalter. En hund fick avlivas pga massor av urinstenar.
Vet inte om det går att belägga, elelr om nån annan läst/sett det?
På fb - inte alltid pålitligaste källan? - skriver en hundägare att ett insektsbaserat foder kan ha farligt höga purinhalter. En hund fick avlivas pga massor av urinstenar.
Vet inte om det går att belägga, elelr om nån annan läst/sett det?