@Red_Chili Wow, grattis!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Red_Chili Wow, grattis!!!
Jag vet hur det känns har precis fått göra likadant. Skickar en styrkekram och du gör rätt
@Blueberry Vart har du köpt den där görsnygga selen? Och finns det någon tydlig guide för hur man mäter? För jag tycker mig se att den sitter lite annorlunda i fronten än en vanlig dragsele? (Många frågetecken som behöver rätas ut.)
Tack!Jag älskar den!
Det är en tjej i Finland (hon pratar svenska) som har sytt den, om du söker på Jum-Jum's på Facebook så hittar du henne.
Det finns tydlig mätguide, men snabbt förklarat är det måtten manke-bröstben, bröstben-mitt på bröstkorgen, mitt på bröstkorgen-bakom bakbenen, runt bröstkorgen och rygglängd som du behöver ha
Och den sitter väl typ som en y-sele fram. Billy har matchande halsband på sig som kanske lurar dig?
Har tagit det otroligt jobbiga beslutet att omplacera vår heeler. Han har aldrig riktigt kommit överens med vår andra hane, men nu i helgen brakade helvetet lös av okänd anledning och nu tål dom inte ens att se varandra utan att det blir slagsmål. Allt känns bara helt svart just nu, han är verkligen min drömhund och det känns bara så orättvist att det skulle sluta så här. Hur hittar man ett hem för en prins som bara är värd det allra allra bästa?
Du har PM@Blueberry Vart har du köpt den där görsnygga selen? Och finns det någon tydlig guide för hur man mäter? För jag tycker mig se att den sitter lite annorlunda i fronten än en vanlig dragsele? (Många frågetecken som behöver rätas ut.)
Tod har påbörjat sin ensamhetsträning. Så här såg det ut när jag kom in förut efter att ha lämnat dem en stund