Jäklar du. Det kommer bli mycket vallhund av den där knodden med tiden.Jag hade tänkt att valpen skulle få drälla i skogen när Fridolf tränade. Valpen hade andra planer. For The Win Tod, 12 veckor gammal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar du. Det kommer bli mycket vallhund av den där knodden med tiden.Jag hade tänkt att valpen skulle få drälla i skogen när Fridolf tränade. Valpen hade andra planer. For The Win Tod, 12 veckor gammal.
Jag hade tänkt att valpen skulle få drälla i skogen när Fridolf tränade. Valpen hade andra planer. For The Win Tod, 12 veckor gammal.
Jäklar du. Det kommer bli mycket vallhund av den där knodden med tiden.
Att inte kunna välja och ta båda är också ett val Pengar och tid är ju ändå värdsliga ting.....
Ja det låter som om det är i bulligaste laget! En advokat ligger väl runt 1000-2000 kr i timmen, så minst det är det ju värtI timmen @Migo, är inte det väl billigt?
Jag kom på att jag ska starta ny verksamhet, som husdjursmedium. 500:- h för att prata med folk om deras husdjur. Som hittat.
@Migo, vilken häftig film! Har han fått "hålla på" något med får innan eller var det här första gången?
Usch... Vad hittar ni på sådana här dagar, när man knappt kan sticka näsan utanför dörren?
Vi har trååååååååååååååkigt! Och trickpyssel och liknande ersätter inte på långa vägar att få komma ut och röra lite på sig.
Jäkla fånstorm.
Här gav stormen upp vid 15 ungefär, då tog jag ut Billy på en dw-promenad.
20 minuters promenad med kätting i blötsnö sög musten ur honom, han har rullat ihop sig i soffan och kommer att ligga där tills kvällspromenaden.
Åh, avundsjuk! Snö har ni också!
Här dämpade det sig något alldeles nyss, men jag litar inte riktigt på det... Sist det verkade lugnt nog för en kortare promenad så tryckte det på rejält igen efter ca 10 min, då fick det bli bråttom hem igen istället. Urk.
Usch... Vad hittar ni på sådana här dagar, när man knappt kan sticka näsan utanför dörren?
Vi har trååååååååååååååkigt! Och trickpyssel och liknande ersätter inte på långa vägar att få komma ut och röra lite på sig.
Jäkla fånstorm.
Tar på oss rejäla kläder och ger oss ut ändå! Vet inte hur illa stormen är hos dig iofs, men i de flesta fall finns det ju inte speciellt mycket begränsningar bara kläderna är rätt.
Det är inte blåsten eller regnet som är problemet, det är den kringblåsande bråten. Där hjälper inte kläder så mycket.
Jag är inte särskilt väderskygg och trivs någorlunda i ruskväder, men här har jag lärt mig respekt för stormarna. Allt från flygande glasskivor till trädgårdsmöbler och trafikskyltar kan avlösa de lite vanligare trädgrenarna har jag fått upptäcka. Det är ingen höjdare att vara ute då.
Nu går strömmen lite av och till, så det verkar som det faller träd också nu. Borde inte finnas så många kvar.
Kanske är jag feg, men det är inte för att jag inte vill bli blöt eller kall som vi håller oss hemma utan det är för att inte få ett tak i skallen.
Jäkla fånstorm.