@Monstermom, är Monster snäll mot andra hundar då? Det har jag för mig att han är? Det verkar ju Bullen också vara? Då borde det ju gå bra även om de inte tänkt sig att han ska bo med hanhund?
Förövrigt är du dum, jag gick in på hundstallet och tittade nu, och de har fortfarande kvar lilla hunden Buddy. Den är ju SÅ söt och Aysu hade tokälskat att ha en liten, liten kompis att busa runt med! Varför vill ingen ha den lilla? Keliga småhundar borde ju vara hur populära som helst? Visst, han har fult(!) skägg nu, men det går ju att klippa bort
Det beror på vad man menar med snäll, han är skitjobbig tills han landat i "OK, den här hunden tänker inte döda mig", han blir så upp i varv att han reagerar 10 000% på ifrånfräsningar (han bokstavligen flyger iväg, det är som om han har fjädring under fötterna) men 0,2 sekunder senare är han tillbaka igen med tretusen klumpiga lekförsök. Han menar inte något illa, men trevlig är han inte...
Med hundar han känner sig trygg kan han leka och umgås normalt, och inte varva ihjäl sig om han får en tillsägelse, men det är ju en bit dit.
(Och i koppel på lite avstånd är han enormt otrevlig, där kör han hela "jag är livsfarlig"-registret. )
Buddy ser då för rolig ut faktiskt! Vad är han, yorkie+chihuahua? Tycker gott du ska ta hem en lillebror till dina tjejer - och till julhelgerna kan du spara ut skägget igen, tänk dig honom med tomteluva och nissedräkt!
Edit: Och jag fattar heller inte att de har så många små söta hundar!? Pudlar och chihuahuor mm, hur kan de ens hamna på stallet, än mindre ha svårt att hitta nya ägare??? Själv dras jag ju inte till dem (Buddy är ju min nr 1, ifall någon missat det...), men de är ju jättepopulära i allmänhet!