OT, men gratis!Var inte avundsjuk, jag kom knappt ur sängen i morse har sån träningsvärk i vaderna, låren, rumpan, ryggen... Jag tycker ändå att jag är hyfsat vältränad, men Gud, jag dööööör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OT, men gratis!Var inte avundsjuk, jag kom knappt ur sängen i morse har sån träningsvärk i vaderna, låren, rumpan, ryggen... Jag tycker ändå att jag är hyfsat vältränad, men Gud, jag dööööör
Tack så mycket!!OT, men gratis!
Hahaha, det är precis de områdena jag skulle behöva träna. Åh vad jag vill komma igång och dra...Var inte avundsjuk, jag kom knappt ur sängen i morse har sån träningsvärk i vaderna, låren, rumpan, ryggen... Jag tycker ändå att jag är hyfsat vältränad, men Gud, jag dööööör
Tack så mycket!! Visst är det kul... hatar att komma på önskesaker och att dessutom behöva krysta fram allt på 6 dagar
Tack så mycket!Grattis på födelsedagen @lady_vip
När katten leker med en död mus under köksbordet och en 1. inte orkar böja sig pga trimmat hund i en timme 2. inte orkar få klor i handen när en tar musen från katten, så kan man få idén att titta på Lasse, peka ut riktningen och säga "APPORT!!"....
Hahaha! Fungerade det?
Åh Criga den fina.....tur jag inte har ork att underhålla en fäferI dag tog vi oss utanför bubblan här hemma för första gången ihop på 2 månader (pga valpar)
Åkte ut till Sotenäs och tog en promenad på Ramsviklandet med Criga, Calibra, Skägget samt bror med familj. Blåste lite lagoma 17 m/sk
Sen har vi pratat med vår tyske uppfödare. Eller sambon har pratat. De båda har så sjukt dålig Engelska att jag är förvånad att de ens förstod varandra. Eller det är nog så att det är bara de två som förstår vad den andre säger. Det är som en konversation på ett fantasispråk
Det finns två tikar vi är intresserade av. Vuxna tikar. En på 1,5 år och en på 2 år. Men det blir lite pengar emellan. Men då är de friröntgade, gått igenom lite tester och tvååringen hade även gjort BH-provet. Den sista ville uppfödaren ha en valp efter till sin avel. Ett gyllene tillfälle för oss att sätta vårat kennelnamn i Tyska stamtavlor
Men...osvsett...det innebär att Criga får flytta. Annars blir det för trångt här
Vi får fundera. Mycket att ta ställning till.
Jag funderade först på att införskaffa Zero DC, men Björkisselen satt så bra på de unga att om jag ska köpa en till den andra får det också bli en Björkis. Men hon drog inte nämnvärt, jag hade Amokenselen på henne och det funkade till det lilla hon tog i. Hon sprang mest som en fisförnäm dag och tyckte att jag kunde ta i självVi har Björkis och den sitter ungefär så lpngt bak i fästet. Ska absolut beställa Björkisar till ungtikarna sen, tycker den selen är överlägsen .
Mamma Mu har haft sin i snart 8 år!
Fast ska man se den krassa verkligheten i ögonen så har ni ju redan mer än tillräckligt av Crigas linjer och som uppfödare är det dumt att måla in sig i hörnetI dag tog vi oss utanför bubblan här hemma för första gången ihop på 2 månader (pga valpar)
Åkte ut till Sotenäs och tog en promenad på Ramsviklandet med Criga, Calibra, Skägget samt bror med familj. Blåste lite lagoma 17 m/sk
Sen har vi pratat med vår tyske uppfödare. Eller sambon har pratat. De båda har så sjukt dålig Engelska att jag är förvånad att de ens förstod varandra. Eller det är nog så att det är bara de två som förstår vad den andre säger. Det är som en konversation på ett fantasispråk
Det finns två tikar vi är intresserade av. Vuxna tikar. En på 1,5 år och en på 2 år. Men det blir lite pengar emellan. Men då är de friröntgade, gått igenom lite tester och tvååringen hade även gjort BH-provet. Den sista ville uppfödaren ha en valp efter till sin avel. Ett gyllene tillfälle för oss att sätta vårat kennelnamn i Tyska stamtavlor
Men...osvsett...det innebär att Criga får flytta. Annars blir det för trångt här
Vi får fundera. Mycket att ta ställning till.
Det kan ta ett tag innan en del hundar kommer på grejen med att dra. Här önskar jag att det var tvärt omJag funderade först på att införskaffa Zero DC, men Björkisselen satt så bra på de unga att om jag ska köpa en till den andra får det också bli en Björkis. Men hon drog inte nämnvärt, jag hade Amokenselen på henne och det funkade till det lilla hon tog i. Hon sprang mest som en fisförnäm dag och tyckte att jag kunde ta i själv
Det är ju för tusan hemskt. Jag har vaggat fram hela dagen, haft så ont i utsida lår. Att ta på strumpor eller skor är som att sticka knivar i vadernaJag var precis lika död när jag började dra med mina.
Nja...vi har bara Criga och Calibra kvar i dessa linjer. Och det är inte säkert att båda eller ens någon av dem blir friröntgad. Criga blir till foder eller med avelsrätt. Hon är den finaste i kullen. Men det är Calibra och jag som klickar så därför stannar hon.Fast ska man se den krassa verkligheten i ögonen så har ni ju redan mer än tillräckligt av Crigas linjer och som uppfödare är det dumt att måla in sig i hörnet
Jag hade nog hoppat o ljublat över 2års tiken.