När din hall är färdig invigs den givetvis med en @Monstermom kurs enkom för oss BukefalisterHallåååå, gå in och svara i min tråd om inomhushall please!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När din hall är färdig invigs den givetvis med en @Monstermom kurs enkom för oss BukefalisterHallåååå, gå in och svara i min tråd om inomhushall please!
Jag pratar både dalmål och skånska! Ibland ramlar det dock in Leksandsmål.. då förstår skåningarna ingenting öht (och knappt ingen annan heller för den delen)Det går inte att förstå den
/hon som blir retad av särbon pga gravt dalmål vid ilska
Jag pratar både dalmål och skånska! Ibland ramlar det dock in Leksandsmål.. då förstår skåningarna ingenting öht (och knappt ingen annan heller för den delen)
När din hall är färdig invigs den givetvis med en @Monstermom kurs enkom för oss Bukefalister
Vad spännande! Jag fick ett Baggen Softbelt i julklapp som jag tänkte testa idag. Jag är bara lite nervös över att jag inte kommer palla att ha hundarna springandes så nära framför mig Jag brukar ha dem lösa så de far runt och jag kan fokusera på springandet
JA!När din hall är färdig invigs den givetvis med en @Monstermom kurs enkom för oss Bukefalister
Seså, sätt igång och bygg nu så kommer vi på kurs i mars/april sådärJa! Om det blir någon hall
Jag gillar MalungsmålRättviksmål är värre
Vad du vet. Än.Hahaha, nu får ni ge er! Jag är ingen turistattraktion!
Vad du vet. Än.
Hahaha! What?? Creepy!I så fall vill jag ha del av biljettintäkterna!
Är det @mandalaki med sin jäkla drönarkamera som är igång igen?
Galna kvinnaJag gillar Malungsmål
I så fall vill jag ha del av biljettintäkterna!
I så fall vill jag ha del av biljettintäkterna!
Här cirkulerar polisen varje kväll nu pga att det smälls så mycket bomberHuh. Det har varit förvånansvärt lugnt med fyrverkerier här i år, men nu precis så kom en hel rad med enorma smällar utifrån. Jag blir så nervös av sådant Så glad att hundarna inte ens lyfte på ett öra, de vilar lugnt helt obrydda. Men ja, imorgon och på lördag blir det motion på morgonen och sedan hålla sig inne när det är mörkt.