Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad spännande! Jag fick ett Baggen Softbelt i julklapp som jag tänkte testa idag. Jag är bara lite nervös över att jag inte kommer palla att ha hundarna springandes så nära framför mig:angel: Jag brukar ha dem lösa så de far runt och jag kan fokusera på springandet:D

Älskar mitt Baggen. Inga problem med två Schäfrar som ligger på i det, och då har jag ändå rätt stora ryggoroblem.

Sambon smyglånar mitt ibland så han ska byta ut sitt gamla nu :up:

I så fall vill jag ha del av biljettintäkterna! :cautious:
Är det @mandalaki med sin jäkla drönarkamera som är igång igen?

wLW58vf.png

Huh. Det har varit förvånansvärt lugnt med fyrverkerier här i år, men nu precis så kom en hel rad med enorma smällar utifrån. Jag blir så nervös av sådant :banghead: Så glad att hundarna inte ens lyfte på ett öra, de vilar lugnt helt obrydda. Men ja, imorgon och på lördag blir det motion på morgonen och sedan hålla sig inne när det är mörkt.

Huh. Det har varit förvånansvärt lugnt med fyrverkerier här i år, men nu precis så kom en hel rad med enorma smällar utifrån. Jag blir så nervös av sådant :banghead: Så glad att hundarna inte ens lyfte på ett öra, de vilar lugnt helt obrydda. Men ja, imorgon och på lördag blir det motion på morgonen och sedan hålla sig inne när det är mörkt.
Här cirkulerar polisen varje kväll nu pga att det smälls så mycket bomber :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
663
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar