Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: Jag är inte kvalificerad att träna en snart 4-årig bruksschäfer! Hon tänker ju inte, utan försöker stjäla godis direkt ur godisskålen! :rage: Alice var minsann naturligt väluppfostrad :cautious:

Thank God att vi ska börja på kurs, annars kommer vi aldrig ta oss till SM! :arghh:

Tonto stod nyss och käkade upp allt träningsgodis ur min jacka för att jag hängt den för lågt. :rofl: Jag tänker mest att han är tillräckligt smart för att inse att det är lättare att bara käka skiten än att behöva göra något för det.

Haha ja, men det påvisar ju bara företagsamhet :D Hund har ingen arbetsmoral..! Man fuskar inte när man tränar! :rage:

Det är inte fusk! Det är en möjlighet för dig att ta till vara på - vi gillar initiativ! :D

Vi behöver massor med hjälp! Speciellt jag, då jag vill knacka henne i huvudet när hon inte fokuserar :angel:

Det låter bra det. Det är ju precis du som ska tränas. :laugh:
(Hundträningen får ni sköta på egen hand. :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
676
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar