*Fridolf fattar ingenting* Kräva "betalning" för att göra saker?
Nja, Monster är nog lite på samma sida - eller inte då: göra något man inte vill, vare sig man får betalt eller ej? Näppeligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Fridolf fattar ingenting* Kräva "betalning" för att göra saker?
Skägget tar 5 godisar...sen är han nöjd, tackar och gårDet också! Det är jag själv inte precis bortskämd med, så det är något nästan magiskt över det för mig - vaddå, menar du att hunden gör något bara för att få mat!? Amaaaaaaaazing!
Skägget tar 5 godisar...sen är han nöjd, tackar och går
Tar man då fram leksak och belönar med ist har man en hoppande och skällande idiot helt utan fokus.
Haha, "hoppande och skällande idiot helt utan fokus" har jag dock inget emot! Där får du samma svar som @GardenAngel .
Skäggskall mördar öronen. Det är inga rejäla bas-voff som Schäfrarna har.... Jag pallar inte att höra det.
Lycka till senare idag!Ligger i en bäddad soffa hos vän. Ebrah somnade så fort hon var stilla två sekunder. Aysu har precis stulit mitt täcke. Oavsett hur det går imorgon på träningen så är jag glad att jag åkte. Det har varit underbart att få umgås med vän + fru, allt har gått så mycket smidigare än väntat med hundarna och jag har fått en och annan aha-upplevelse. Vi behövde den här resan
(Men fy vad avundsjuk jag blir på vän som bor i fint hus nära skog. Vill också! )
Unghundarna är med husse hela dagen. Spår på morgonen ihop med lite klubbkamrater sen lydnadsträning på klubben.
Jag har siktat in mig på långpromenad...ca milen med Skägget och Mamma Mu men har så jäkla ont i ryggen så jag vet inte hur jag ska ta mig upp ur sängen. Där fick jag för att jag blev kall igår. Är så trött på min kropp..
I går bestämde vi oss för att inte låna in någon av de två tikar som varit på tapeten. Leder osv ser bra ut, stammen absolut intressant och de är trevliga hundar men efter att ha rotat på djupet i MH, MT och hört oss för kom det fram att det har funnits brister, främst sociala men också rädslor som ploppat upp i linjerna. Då tackade vi för oss.
Vi får fortsätta letandet.
Nu har Ebrah tävlingslicens! och alltså, f*n vad snyggt hon springer! och snabbt! Vanligtvis finns det inte en enda hund som kan hålla Aysus fart, men i andra loppet sprang de två tillsammans och jag tror faktiskt att Ebrah var snabbare då. Så galet bra hund det där
Och yes, det finns film från andra loppet
https://www.instagram.com/p/BP2vEM5FlxD
Nu är jag hur trött som helst. Hundarna busar i sängen...
Tack! Du måste följa med någon gång! Jag älskar att Ebrah viftar på svansen som en tok i början ocksåVad FINA dom är!
Tack! Det där vädret var hemskt. Jag är visserligen glad att det snöade istället för regnade (det skulle regna senare på dagen) men det var så galet kallt! Jag blev visserligen svettig av att värma upp hundarna som var allt annat än lugna, men när jag inte höll igång med dem så tog det inte många sekunder att bli en isbit.Åh så fint @Red_Chili! Men vilket skitväder ni hade!