Ja verkligen Skyller på ipaden.Fel smiley?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen Skyller på ipaden.Fel smiley?
Bra helg för oss. Ale tvåa på Ik1 igår och Fritte etta på Ik2 idag. Fina kvalpoäng till kvarts-SM för Fritte och unghunds-SM för Ale!
Jag kan meddela att Hund är snäll och trevlig! Eski var fascinerad, och lite småskraj, och hon var väldigt försiktig och artig. Eski fick lukta på fäfertjej heart hur mycket han ville! Mycket trevlig promenad, sen fick de springa i trädgården lite, vilket också gick bra. Vi skall bara se till att inga leksaker är framme, för de var HENNES lät hon meddela (annars vore hon väl inte fäfer...). Men ett voff räckte, sen var hon god och glad igen. Det här blir jättebra! Och nu velar jag mot schäfer igen, hon var inte så stor, och riktigt snygg. Intensiteten i kontakten alltså, underbart!
Bra helg för oss. Ale tvåa på Ik1 igår och Fritte etta på Ik2 idag. Fina kvalpoäng till kvarts-SM för Fritte och unghunds-SM för Ale!
Fel smiley?
På Ik2 tävlar man om kvalpoäng till kvarts-SM(10 poäng har varit gränsen förut, ev kommer den höjas i år. Fritte har 11 nu), kvarts-SM hålls sen på tre ställen i landet och där går de bästa ekipagen vidare till semifinal och sen SM-final. Det slipas en del på kvalsystemet hela tiden, antalet tävlande har ökat med många hundra procent senaste åren.Grattis!
Vad är kvarts-SM?
Fridolf himlar med ögonen och säger att jag äntligen har slutat förstöra så mycket för honomDe måste ha en suverän förare också, du är grym!
Haha, så har jag tänkt om mina hundar ofta (förutom att jag tycker att de är helt galet underbart jättefantastiska överallt). Ändå har jag skaffat fler och på något vis så gör det bara att allt blir ÄNNU bättre, även om det inte borde vara möjligtHur mycket är det möjligt att älska en hund?
Ibland undrar jag över hur jag någonsin kommer kunna skaffa en till, kommer det ens få plats i hjärtat?
Sen att jag fortfarande tycker att hon är en böld hemma är en annan femma Men på tävling och träning, gråter ju mer eller mindre efter varje gång av lycka
Haha, så har jag tänkt om mina hundar ofta (förutom att jag tycker att de är helt galet underbart jättefantastiska överallt). Ändå har jag skaffat fler och på något vis så gör det bara att allt blir ÄNNU bättre, även om det inte borde vara möjligt
Innan Ebrah kom hit så var jag SÅ skeptisk till att ta hem någon mer hund öht, någonsin ungefär, för jag förstod inte hur någon skulle kunna vara ens i närheten av lika bra som Aysu. Och om en hund inte var i närheten av lika bra, varför då ha den? Men ja, så träffade jag ändå Ebrah som pluttvalp och tänkte att jag inte kunde låta henne flytta någon annanstans.Låter helt fantastiskt Nä i mitt huvud borde det vara helt omöjligt
Är lite rädd att jag inte ska klicka lika bra med nästa hund, men det hade jag å andra sidan inte kunnat förutspå med Betty heller.
Till hennes försvar börjar hon bli bättre hemma Det går åt rätt håll hehe...
Jag och sambon pratade om det igår..Hur mycket är det möjligt att älska en hund?
Ibland undrar jag över hur jag någonsin kommer kunna skaffa en till, kommer det ens få plats i hjärtat?
Sen att jag fortfarande tycker att hon är en böld hemma är en annan femma Men på tävling och träning, gråter ju mer eller mindre efter varje gång av lycka
https://people.duke.edu/~maclean/MacLean/Publications_files/Science-2015-MacLean-280-1.pdfNi låter som föräldrar som väntar barn nr två