Skalman låter som en klok pojk Han och Aysu skulle nog komma överens.Skalman skulle hata honom och bli skiträdd - han anser man ska hälsa artigt och fint och stora hundar som dessutom är buffliga är rätt läskiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skalman låter som en klok pojk Han och Aysu skulle nog komma överens.Skalman skulle hata honom och bli skiträdd - han anser man ska hälsa artigt och fint och stora hundar som dessutom är buffliga är rätt läskiga
Huvudet på spiken, @Hyacinth & @athena_arabians !
Full förståelse för det, han beter sig ju som en jäkla tölp! Men Monster kan verkligen inte hälsa artigt och fint - inte förrän han redan känner någon. Tyvärr. (Han är jättesnäll med alla hundar han lärt känna genom livet, de får alla hans saker, all mat, de får ligga ovanpå honom och han låter dem alltid vinna i lekar. Men innan dess alltså... )
Han får inte ofta hälsa på andra hundar.
Exets katt var notorisk kartonggnagare. När han fick en egen flyttkartong lät han iaf bli allt annat. Och ja, han gnagde sönder nästan hela innan jag flyttade därifrån. Han åt den inte, bara gnagde sönder. Vet. tyckte inte det gjorde ngt när vi frågade så han fick fortsätta. Han lever än och tänderna är helt okej för hans ålder.Chihuahuor äter också upp rullen.
Skaffa regnoverall så att bara tassarna behöver spolas av?
Alltså... Ja, det hade ju fungerat. Men då tror jag han hade skrivit sin egen omplaceringsannons
Varför var ni inte välkomna?Nuuu har jag fått mail från de som håller i träningen, och vi var inte välkomna dit. Så nu får jag försöka hitta annat att fokusera på. Kanske tar en löprunda med hundarna istället. ÅH vad jag önskar att Ebrah hade varit född vid någon bättre tidpunkt på året. Hon blev 18 månader i början på januari, och det är från det som de får ta licens, meen det är ju inga träningar på vintern och jag vill ha klart licensen innan tävlingssäsongen börjar
Hade hon haft vett att bli 18 månader på hösten, då hade det gått så mycket smidigare. Då hade vi kunnat träna lite under sommaren, ta något licenslopp och bara sett till att få klart det sista loppet innan säsongen tog slut, så hade hon varit klar till den här säsongen.
Hrmm, det sa jag inte! Men man har ju hört en del om stingsliga fäfrar... Jag hoppas de tolererar varandra, Eski kan behöva vänja sig och förhoppningsvis sluta pipa så fort han ser en fäfer – oklart om han är rädd eller överförtjust.Idag ska jag träffa Hund Det ska blir otroligt spännande! Ska ut och gå med @Vastgota och Eski. Min partner tror att Hund kommer äta upp Eski..! Jag tror att Hund kommer vara lite överpepp och lycklig, men inte mer.
Hon klarade faktiskt galant att bo en vecka med Alice förra vintern. Well, Alice var lite rädd för Hund pga stor, bufflig, understimulerad och JÄTTEGLAD schäfer. Men i mina ögon var det inget "fel" på Hunds sociala förmåga. Bara.. intensiv..?
Som sagt spännande! Och allt går bra så ska jag se till att försöka få lite bilder på henne.
Hihi, alltså min partner som i Rickard sa det För han tror att Hund är ett monster.Hrmm, det sa jag inte! Men man har ju hört en del om stingsliga fäfrar... Jag hoppas de tolererar varandra, Eski kan behöva vänja sig och förhoppningsvis sluta pipa så fort han ser en fäfer – oklart om han är rädd eller överförtjust.
Ehm,, nu fattade jag, han känner ju Hund, skall jag bita på naglarna av nervositet nu?
Ehm,, nu fattade jag, han känner ju Hund, skall jag bita på naglarna av nervositet nu?
Så tror även Skalman, men han har aldrig sett på CM på TV I alla fall när det gäller hundar med hög energi PÅ honom Skalman är nog ingen hund-hundNej, han känner inte Hund. Han tror att bara för att en hund är hög i energi så är den stygg. Han inte direkt en hundmänniska.. alls. Han tror nog CM är en hyvens kille. (Pga okunskap alltså)
Mr faaaaarlig hund här hemma vill oxå få träffa Hund !!Idag ska jag träffa Hund Det ska blir otroligt spännande! Ska ut och gå med @Vastgota och Eski. Min partner tror att Hund kommer äta upp Eski..! Jag tror att Hund kommer vara lite överpepp och lycklig, men inte mer.
Hon klarade faktiskt galant att bo en vecka med Alice förra vintern. Well, Alice var lite rädd för Hund pga stor, bufflig, understimulerad och JÄTTEGLAD schäfer. Men i mina ögon var det inget "fel" på Hunds sociala förmåga. Bara.. intensiv..?
Som sagt spännande! Och allt går bra så ska jag se till att försöka få lite bilder på henne.