Haha ja, det är det som gör hela filmen så mycket roligare Man riktigt ser honom tänka "vad håller hon på med då? Åh en pinne? Den ska jag ha. Yoink!"Ååhh vad snopet att Benji kommer och snor den när hon jobbat så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, det är det som gör hela filmen så mycket roligare Man riktigt ser honom tänka "vad håller hon på med då? Åh en pinne? Den ska jag ha. Yoink!"Ååhh vad snopet att Benji kommer och snor den när hon jobbat så länge
Idag efter jobbet tänkte jag aktivera hundarna lite med godissök i skogen. Hittade en fin trädstam och tänkte "där kan jag kila fast godis!" Och jo visst, godis är gott sa Benji - men Tinja fick syn på en gren hon bara var TVUNGEN att få tag på!
Hon är ihärdig, min lilla räv. Synd att det inte hjälper ibland
Man har aldrig tråkigt med TinjaÅååh söte!! Vad rolig hon är
Då är hon nog en tik som Mini inte skulle bry sig omMesig kan jag inte kalla Gissa,hon står pall ett rejält rytande från en rottis,enda reaktionen var ståpäls på ryggen och ett morrande,för att sen vända bort huvudet dock stod hon som en stenstod
Skalman backar inte för ilskna fruntimmer (läs Mini) Svansen i topp och nosa runt lite.....efter filmen nytt försök att bli närgången (Pst - höj ljudet)@russinbulle @dobbis Ammo hälsar att han kan tänka sig att bo med er, han klarar löptikar fint och backar av om de säger att de tänker käka upp honom Stor tomt är livet liksom.
Han slipper helst skalman dock, andra killar ska mest ha stryk!
Otis upptäckte att matte varit dum nog att glömma sin påse från Rusta på hallbänken igår. Påsen innehöll fågelmatsstationer, en kokosnöt proppad med fett och fröer samt en lång fröstång. Kokosnöten var smaskens tyckte han, lite liknande kongen man kan få ibland! Trixig att få ut maten ur, men ojojoj så gott
Tur att han inte förgrep sig på fröstången i alla fall, den hade han satt i sig i ett nafs och då hade vi fått åka in med honom. Det kan ju stoppa upp rätt rejält det där. Kokosnöten kunde han inte få ut så mycket ur i alla fall.
Han var friskt påhejad av Floyd som inte bara insett att WOHO, jag kan ta mig upp och ner för trappan! utan även WOHO, om jag kombinerar det med att hoppa ner från sängen så har jag plötsligt tillgång till hela lägenheten nattetid! Synd att han inte lärt sig hoppa upp i sängen ännu, det hade besparat matte 4-5 uppvaknanden i natt..
Jag tror bestämt att den unga gossen får tillbringa kommande nätter i valphagen
Alltså dina hundar
De är påhittiga, tar varje tillfälle till skoj Sånt som dom tycker är skoj..
Det här är typ Otis livscitat:
”Fråga inte dig själv vad världen behöver. Fråga dig själv vad som väcker dig till liv och gör sedan det. För vad världen behöver är människor (hundar) som verkligen har vaknat till liv.”
– Harold Whitman
Haha
Varje gång jag får en notis om att du skrivit i den här tråden tänker jag: "Undrar vad Otis hittat på nu?"
Otis upptäckte att matte varit dum nog att glömma sin påse från Rusta på hallbänken igår. Påsen innehöll fågelmatsstationer, en kokosnöt proppad med fett och fröer samt en lång fröstång. Kokosnöten var smaskens tyckte han, lite liknande kongen man kan få ibland! Trixig att få ut maten ur, men ojojoj så gott
Tur att han inte förgrep sig på fröstången i alla fall, den hade han satt i sig i ett nafs och då hade vi fått åka in med honom. Det kan ju stoppa upp rätt rejält det där. Kokosnöten kunde han inte få ut så mycket ur i alla fall.
Han var friskt påhejad av Floyd som inte bara insett att WOHO, jag kan ta mig upp och ner för trappan! utan även WOHO, om jag kombinerar det med att hoppa ner från sängen så har jag plötsligt tillgång till hela lägenheten nattetid! Synd att han inte lärt sig hoppa upp i sängen ännu, det hade besparat matte 4-5 uppvaknanden i natt..
Jag tror bestämt att den unga gossen får tillbringa kommande nätter i valphagen
Var inte det lite orutinerat av dig?
Hur var det nu, visst var han en fågelhund också? Han kanske missuppfattade det hela och trodde det betyder att han ska äta fågelmat
@AraSlei jag träffade ett MänniskoBARN vid namn Otis igår. På något sätt kom vi in på mat, och även denne Otis äter de mest märkliga ting. De verkade ha mycket gemensamt, han hade kletat in tv:n i räkost...
Kära gode gud. Låt aldrig Otis och Otis mötas.
Det bäddar för katastrof.
Jag konstaterade för mig själv att BÄBISEN inte kommer heta Otis i alla fall