Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och röntgade Milous höfter och armbågar igår, veterinären tyckte att de såg fint ut. Fick ett sms från PostNord nyss som sa att ett brev var skickat från SKK. Kan de gå så fort för dem att läsa av plåtarna och rapportera? Får man inte de brevet rätt i brevlådan? Kan visserligen vara någonting annat, men isåfall har jag ingenaning om vad haha!

Jag har fortfarande inte fått hem något certifikat på min ena hunds röntgen resultat i brevlådan, trots att det var mer än tre veckor sedan vi röntgade. Har dock sett resultatet på hunddata.
Hur lång väntetid är normalt?

Jag har fortfarande inte fått hem något certifikat på min ena hunds röntgen resultat i brevlådan, trots att det var mer än tre veckor sedan vi röntgade. Har dock sett resultatet på hunddata.
Hur lång väntetid är normalt?

Inte en blekaste. Jag bara antar att det är röntgenresultatet som aviseringen handlar om, har inga andra ärenden från SKK.

För det kan väl inte vara så att man inte får certifikatet hemskickat bara för att man inte är medlem i SKK?

Förra hunden fick jag hemskickat certifikat efter HD+eD röntgen men det var en massa år sedan plus att jag då var medlem i SKK.

Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.
Men jag vägrar oavsett numera championatdimplom, för det är hutlösa pengar för en liten pappersbit :cautious:

Kanske har du en stor brevlåda?
Championatet är ju nästan i A3 format och får inte heller vikas. Även diplom har jag fått rek och de är A4.

Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.
Men jag vägrar oavsett numera championatdimplom, för det är hutlösa pengar för en liten pappersbit :cautious:
Våra måste man lösa ut via postförskott.

(Jag tycker eg också det är onödigt, de är fula och av värdelöst format)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 047
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka