Allt utom championat.Jag med, har fått alla intyg från SKK i brevlådan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt utom championat.Jag med, har fått alla intyg från SKK i brevlådan.
Sånt delas typ inte ut inom vallning, så det vet jag inget omAllt utom championat.
Fast jag fick röntgenresultatet i brevlådan?
Allt utom championat.
Var och röntgade Milous höfter och armbågar igår, veterinären tyckte att de såg fint ut. Fick ett sms från PostNord nyss som sa att ett brev var skickat från SKK. Kan de gå så fort för dem att läsa av plåtarna och rapportera? Får man inte de brevet rätt i brevlådan? Kan visserligen vara någonting annat, men isåfall har jag ingenaning om vad haha!
Jag har fortfarande inte fått hem något certifikat på min ena hunds röntgen resultat i brevlådan, trots att det var mer än tre veckor sedan vi röntgade. Har dock sett resultatet på hunddata.
Hur lång väntetid är normalt?
Nope, inte jag - jag har aldrig varit därVar det @russinbulle som tipsade om ett Ullareds täcke med namnet voff??
Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.Allt utom championat.
Inget diplom för rallytitel eller liknande heller?Inte en blekaste. Jag bara antar att det är röntgenresultatet som aviseringen handlar om, har inga andra ärenden från SKK.
Jag hittade tråden,det var @AraSleiNope, inte jag - jag har aldrig varit där
Ah, sånt har jag aldrig fått skickat men stamtavlor är ju givet, det är ju en värdehandling.Nä diplom och stamtavlor skickas också rek.
Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.
Men jag vägrar oavsett numera championatdimplom, för det är hutlösa pengar för en liten pappersbit
Våra måste man lösa ut via postförskott.Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.
Men jag vägrar oavsett numera championatdimplom, för det är hutlösa pengar för en liten pappersbit
Inget diplom för rallytitel eller liknande heller?
Jag har fått championatdimplom rätr i brevlådan. Vet ingen som fått det via rek ? Det enda jag fått via rek är stamtavlor.
Inget diplom för rallytitel eller liknande heller?
Ja har du inte tagit RLDN precis @nordingran och valt att köpa diplom?