Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar det här löpet! :love:

Hon har blivit som en helt ny hund. Inga "utbrott" på flera dagar utan nu går hon istället fot helt självmant! Hon har även blivit supergosig och nu i kväll låg hon på rygg i mitt knä i över en timme. :heart Krånglar gärna med trosor om hon fortsätter vara såhär. :D

56878A85-4A78-4984-B8BF-949221D153B5_zpswwnawrrj.jpg

E4D8A6AA-37E0-49B7-93D9-2782974954C0_zpshwfhc0ap.jpg

Någon mer som har problem med Hunddatas app?
I min telefon har den krånglat mycket och knappt funkat de sista dagarna. Nu vill den inte funka på plattan heller:mad:

Läste nått på FB om att han som gjort appen inte kommer uppdatera och så längre pga nått SKK gjort i programmet. Jag kommer inte alls ihåg vad det var men som jag förstod det så kommer appen försvinna pga begränsningar från SKK.

Läste nått på FB om att han som gjort appen inte kommer uppdatera och så längre pga nått SKK gjort i programmet. Jag kommer inte alls ihåg vad det var men som jag förstod det så kommer appen försvinna pga begränsningar från SKK.
Men vad sjutton, den är ju jätteanvändbar!

Okej. Tack. Då kan jag avinstallera appen.
Har SKK någon app eller måste man krångla in genom deras hemsida?

Fast nya hunddata hemsidan funkar ju fint i mobilen?
Och då gillar jag appen med,men har inte samma behov av den längre iom hemside uppdateringen.

Anses dygn 12 i löpet tidigt för en parning? Både tiken och hanen var mycket villiga (hanens tredje kull, tikens första) men uppfödaren tror att det kanske var för tidigt och att det kanske därför ej blir några valpar :(

Anses dygn 12 i löpet tidigt för en parning? Både tiken och hanen var mycket villiga (hanens tredje kull, tikens första) men uppfödaren tror att det kanske var för tidigt och att det kanske därför ej blir några valpar :(
Vilket dygn som är rätt är så otroligt olika. Dygn 12 behöver inte vara för tidigt alls - man får ju gå efter vad tik och hane vill - framförallt en hane som parat tidigare :)
Däremot kanske det optimala är att para någon mer dag om dom vill dagarna efter - men spermierna lever i flera dagar i tiken efter parning.

Vilket dygn som är rätt är så otroligt olika. Dygn 12 behöver inte vara för tidigt alls - man får ju gå efter vad tik och hane vill - framförallt en hane som parat tidigare :)
Däremot kanske det optimala är att para någon mer dag om dom vill dagarna efter - men spermierna lever i flera dagar i tiken efter parning.
Känns lugnande! Vill så gärna att det blir valpar på denna kombination...! :love: De hade försökt dagen efter men då hade inte hanen fått till det som jag förstod det, vet inte riktigt vad som menades med det.:p

Jätteolika. Mamma Mu parades på dygn 12 och 14. Tiken som har valpar nu på dygn 17-20. Då hade vi hanen hemma så de fick pyssla som de ville under tre dagar.

Vill de så låt dem om tanken är att de ska paras.

Känns lugnande! Vill så gärna att det blir valpar på denna kombination...! :love: De hade försökt dagen efter men då hade inte hanen fått till det som jag förstod det, vet inte riktigt vad som menades med det.:p

De kan klättra upp och rida utan att få in den. Det blir bara en massa torrjuckande. I bland lite doppande utan att de fastnar.
Hundar funkar inte som människopojkar, de kan spruta en snabbskvätt när de gör ett doppande och de kan stoppa sprutet blixtsnabbt när de inte är inne. Så även om det "bara" blivit en massa dopp så kan det bli valpar ändå:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 047
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka