Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon mer som har problem med Hunddatas app?
I min telefon har den krånglat mycket och knappt funkat de sista dagarna. Nu vill den inte funka på plattan heller
Men vad sjutton, den är ju jätteanvändbar!Läste nått på FB om att han som gjort appen inte kommer uppdatera och så längre pga nått SKK gjort i programmet. Jag kommer inte alls ihåg vad det var men som jag förstod det så kommer appen försvinna pga begränsningar från SKK.
Läste nått på FB om att han som gjort appen inte kommer uppdatera och så längre pga nått SKK gjort i programmet. Jag kommer inte alls ihåg vad det var men som jag förstod det så kommer appen försvinna pga begränsningar från SKK.
Okej. Tack. Då kan jag avinstallera appen.
Har SKK någon app eller måste man krångla in genom deras hemsida?
Verkar ju helt sjukt - varför aktivt motarbeta ett verktyg som underlättar för medlemmarna? Deras egen hemsida är ju skamligt kass...+ @Migo
Verkar som han ändå håller på och försöker jobba runt SKK. Sök på Hunddata på FB så får du upp hans sida där han skriver ut vad som händer.
Blir du förvånad? SKK är kända för att motarbeta dom som betalar dom.Verkar ju helt sjukt - varför aktivt motarbeta ett verktyg som underlättar för medlemmarna? Deras egen hemsida är ju skamligt kass...
Nej inte ett dugg, min inställning till SKK är väl rätt välkänd härBlir du förvånad? SKK är kända för att motarbeta dom som betalar dom.
Jag har gått ur av ilska för många år sen,men ska man regga valpar har man inte så många val,utan man får bita i det sura äpplet.Nej inte ett dugg, min inställning till SKK är väl rätt välkänd här
Uppe o rastar hundar??Fast nya hunddata hemsidan funkar ju fint i mobilen?
Och då gillar jag appen med,men har inte samma behov av den längre iom hemside uppdateringen.
Haha nej. har kollat på en stor esport turnering som går i Boston = sabbat dygn.Uppe o rastar hundar??
Jag har gått ur av ilska för många år sen,men ska man regga valpar har man inte så många val,utan man får bita i det sura äpplet.
Vilket dygn som är rätt är så otroligt olika. Dygn 12 behöver inte vara för tidigt alls - man får ju gå efter vad tik och hane vill - framförallt en hane som parat tidigareAnses dygn 12 i löpet tidigt för en parning? Både tiken och hanen var mycket villiga (hanens tredje kull, tikens första) men uppfödaren tror att det kanske var för tidigt och att det kanske därför ej blir några valpar
Känns lugnande! Vill så gärna att det blir valpar på denna kombination...! De hade försökt dagen efter men då hade inte hanen fått till det som jag förstod det, vet inte riktigt vad som menades med det.Vilket dygn som är rätt är så otroligt olika. Dygn 12 behöver inte vara för tidigt alls - man får ju gå efter vad tik och hane vill - framförallt en hane som parat tidigare
Däremot kanske det optimala är att para någon mer dag om dom vill dagarna efter - men spermierna lever i flera dagar i tiken efter parning.
Jätteolika. Mamma Mu parades på dygn 12 och 14. Tiken som har valpar nu på dygn 17-20. Då hade vi hanen hemma så de fick pyssla som de ville under tre dagar.Anses dygn 12 i löpet tidigt för en parning? Både tiken och hanen var mycket villiga (hanens tredje kull, tikens första) men uppfödaren tror att det kanske var för tidigt och att det kanske därför ej blir några valpar
Känns lugnande! Vill så gärna att det blir valpar på denna kombination...! De hade försökt dagen efter men då hade inte hanen fått till det som jag förstod det, vet inte riktigt vad som menades med det.
Fast nya hunddata hemsidan funkar ju fint i mobilen?
Och då gillar jag appen med,men har inte samma behov av den längre iom hemside uppdateringen.