Det är samma sak här.massor med ludd och jag vägrar ha rosett i pannan på henne,
Är inget fan av långhåriga schäfrar. Bara opraktiskt i arbetet och så döljer den kroppen. Man ser bara päls, päls, päls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma sak här.massor med ludd och jag vägrar ha rosett i pannan på henne,
Är inget fan av långhåriga schäfrar. Bara opraktiskt i arbetet och så döljer den kroppen. Man ser bara päls, päls, päls.
Som fullvuxen ska pälsen släpa i backen,så ja låååååååååååååång hårig
En shit-tzu eller ja flera stycken men bara en med skit i rumpanVad är det för ras?
En skit-tzu alltsåEn shit-tzu eller ja flera stycken men bara en med skit i rumpan
En skit-tzu alltså
Det var inte jag som skrev det ifall någon tar illa upp ...................En skit-tzu alltså
En shit-tzu eller ja flera stycken men bara en med skit i rumpan
Jag har aldrig haft med rasen att göra,men dom är mycket pigga,sociala och dom 2 små är som sockervadd,så söta så man får tanvärk, tiken är en riktig buse men inte klängig och än har hon inte småhundsbjäbbat.
Åh, är vansinnigt förtjust i dem! Dock föredrar jag nedklippta.
Jag har aldrig haft med rasen att göra,men dom är mycket pigga,sociala och dom 2 små är som sockervadd,så söta så man får tanvärk, tiken är en riktig buse men inte klängig och än har hon inte småhundsbjäbbat.
Tiken till vä och minsta hanen till hö.
Jaha....jag trodde det var en schäfer!En shit-tzu eller ja flera stycken men bara en med skit i rumpan
Du blev inblandad för att jag grattade till bebisarJaha....jag trodde det var en schäfer!
Varför taggade du mig? Har aldrig haft en långhårig hund
Aaaaah.....Du blev inblandad för att jag grattade till bebisar
Fast det var ju en rätt rolig bild i huvudet, en Schäfer med päls ända ner till markenAaaaah.....
Ja precis!Fast det var ju en rätt rolig bild i huvudet, en Schäfer med päls ända ner till marken
Käkar lite ananas såhär på kvällen. Erbjöd Ammo en bit eftersom han verkade intresserad. Han såg ut som jag slagit honom efteråt och pussade mig lite försiktigt på armen med, som för att sona för något?
Han såg inte hälften så olycklig ut igår natt när jag sa åt honom att han var dödens om han fortsatte försöka jaga katten han såg..