Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D

Åh, är vansinnigt förtjust i dem! Dock föredrar jag nedklippta.
Jag har aldrig haft med rasen att göra,men dom är mycket pigga,sociala och dom 2 små är som sockervadd,så söta så man får tanvärk, tiken är en riktig buse men inte klängig och än har hon inte småhundsbjäbbat.
DSCN1669.jpg

Tiken till vä och minsta hanen till hö.

Jag har aldrig haft med rasen att göra,men dom är mycket pigga,sociala och dom 2 små är som sockervadd,så söta så man får tanvärk, tiken är en riktig buse men inte klängig och än har hon inte småhundsbjäbbat.
DSCN1669.jpg

Tiken till vä och minsta hanen till hö.

Jag tycker de verkar vara en superb sällskapshund.

Själv är jag riktigt jäkla förbannad på livet med hund idag. Svansson har hittills mått bra på två sorters foder (samma tillverkare, olika animalier) men typ alla affärer häromkring har slutat sälja tillverkarens produkter och den enda butiken som har kvar - ja de säljer bara den ena sorten (som ofta är restad) eftersom den andra slutat tillverkas. Jag ORKAR INTE hålla på med sånt här skit :banghead::arghh: Kan inte bara maten komma direktlevererad hem till oss liksom, till ett billigt och bra pris utan krångel?! :D

Förutom det så är det just nu tiden på året när jag inte har en vit hund utan någon varelse som mest ser grå/brunt och är full av sand och grus :down: Men det är iaf väldigt fint ute och jag älskar höstpromenader :love:

Käkar lite ananas såhär på kvällen. Erbjöd Ammo en bit eftersom han verkade intresserad. Han såg ut som jag slagit honom efteråt och pussade mig lite försiktigt på armen med, som för att sona för något? :confused::D
Han såg inte hälften så olycklig ut igår natt när jag sa åt honom att han var dödens om han fortsatte försöka jaga katten han såg.. :mad:

Käkar lite ananas såhär på kvällen. Erbjöd Ammo en bit eftersom han verkade intresserad. Han såg ut som jag slagit honom efteråt och pussade mig lite försiktigt på armen med, som för att sona för något? :confused::D
Han såg inte hälften så olycklig ut igår natt när jag sa åt honom att han var dödens om han fortsatte försöka jaga katten han såg.. :mad:

Hota med ananas nästa gång? :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 037
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar