Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får knacka på ist@Voff Bli inte förvånad om du om några veckor hittar en skum filur som grävt sig en lya under ert hus för att få gosa med Schäfervalpar
Kanske bara uttråkad? Jag är proffs på att ge mig in i diskussioner som jag egentligen inte orkar med när jag är uttråkadVet inte om jag är korkad eller modig som ger mig in i en diskussion om schäferns exteriör och rasstandard i facebooks galnaste schäfergrupp
Jag med. Orkar sällan stå på mig dessutom.Kanske bara uttråkad? Jag är proffs på att ge mig in i diskussioner som jag egentligen inte orkar med när jag är uttråkad
Vilken av alla psykgrupper?Vet inte om jag är korkad eller modig som ger mig in i en diskussion om schäferns exteriör och rasstandard i facebooks galnaste schäfergrupp
Diktator-gruppen, schäfer info och diskussionsforum. Kanske inte den galnaste gruppen iförsig, men den galnaste jag är med i.Vilken av alla psykgrupper?
Gissar att det är admin som startat tråden för för jag kan inte se diskussionen. Han är blockad av mig sen han la ut vår parning och kallade den för transkull.Diktator-gruppen, schäfer info och diskussionsforum. Kanske inte den galnaste gruppen iförsig, men den galnaste jag är med i.
Gick med för att lära mig mer om schäfer, tji fick jag
Såg det... Sjukt imponerad över att du orkade..Vet inte om jag är korkad eller modig som ger mig in i en diskussion om schäferns exteriör och rasstandard i facebooks galnaste schäfergrupp
Diktator-gruppen, schäfer info och diskussionsforum. Kanske inte den galnaste gruppen iförsig, men den galnaste jag är med i.
Gick med för att lära mig mer om schäfer, tji fick jag
Gissar att det är admin som startat tråden för för jag kan inte se diskussionen. Han är blockad av mig sen han la ut vår parning och kallade den för transkull.
Eftersom han sågar alla andras uppfödningar så kollade jag upp hans på avelsdata. Snacka om att kasta sten i glashus.
Trodde alla här hade fattat att det kontot var vårat vid det här laget, speciellt efter den omångenAha, så det är du! Ännu en gång har creep jag hittat en bukefalist på facebook
Trodde alla här hade fattat att det kontot var vårat vid det här laget, speciellt efter den omången
Det blev iaf en jättebra reklam för oss och kullen. Många som hört av sig, varit in på hemsidan osv och som gett oss positiv feedback på det hela. Tre uppfödare och flera nya potentiella valpköpare som innan inte viste att vi fanns
Trodde alla här hade fattat att det kontot var vårat vid det här laget, speciellt efter den omången
Det blev iaf en jättebra reklam för oss och kullen. Många som hört av sig, varit in på hemsidan osv och som gett oss positiv feedback på det hela. Tre uppfödare och flera nya potentiella valpköpare som innan inte viste att vi fanns