Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, jag tror att jag just blev hundägare igen :confused::angel: en kompis behöver omplacera sin plott som på eget bevåg har pensionerat sig från jägarlivet :D och eftersom vi hade diskussionen uppe att hon gärna får flytta hit den dagen hon inte vill jaga längre så ringde hon innan och frågade om vi ville ha henne.

Nu behöver jag bara förklara för sambon att man visst kan lära en gammal hund att inte sova i sängen när vi gör det :rofl::rofl:

Labben soooover.
Hade ingen hundvakt idag, både mamma och daghusse har rest bort :mad:. Så labben fick tillbringa dagen i bur på jobbet. Tror inte han sovit så mycket där och efter jobbet var vi hem till en vän/kollega och där hade han inte tid att sova. Så nu är han desto tröttare.

Diktator-gruppen, schäfer info och diskussionsforum. Kanske inte den galnaste gruppen iförsig, men den galnaste jag är med i.

Gick med för att lära mig mer om schäfer, tji fick jag
Gissar att det är admin som startat tråden för för jag kan inte se diskussionen. Han är blockad av mig sen han la ut vår parning och kallade den för transkull.
Eftersom han sågar alla andras uppfödningar så kollade jag upp hans på avelsdata. Snacka om att kasta sten i glashus. :meh:

Gissar att det är admin som startat tråden för för jag kan inte se diskussionen. Han är blockad av mig sen han la ut vår parning och kallade den för transkull.
Eftersom han sågar alla andras uppfödningar så kollade jag upp hans på avelsdata. Snacka om att kasta sten i glashus. :meh:

Jag var ev tvungen att gå ur gruppen efter att ha ifrågasatt hans beteende...

Aha, så det är du! Ännu en gång har creep jag hittat en bukefalist på facebook :D:D:o
Trodde alla här hade fattat att det kontot var vårat vid det här laget, speciellt efter den omången :D

Det blev iaf en jättebra reklam för oss och kullen. Många som hört av sig, varit in på hemsidan osv och som gett oss positiv feedback på det hela. Tre uppfödare och flera nya potentiella valpköpare som innan inte viste att vi fanns:D:up:

Trodde alla här hade fattat att det kontot var vårat vid det här laget, speciellt efter den omången :D

Det blev iaf en jättebra reklam för oss och kullen. Många som hört av sig, varit in på hemsidan osv och som gett oss positiv feedback på det hela. Tre uppfödare och flera nya potentiella valpköpare som innan inte viste att vi fanns:D:up:

Syftade till @Fisherling som orkat sig igenom en låg diskussion där. Er hittade jag visserligen också, det var ju inte så svårt tack vare ****. :D
Kan inte tänka mig annat än att ni bara fick en massa bra promotion för er kull. :up:

Snacka om att hans gnäll slog fel! :rofl:

@Voff Jo jag såg den konvon då, han är ju.. Speciell. Han försöker verkligen få folk att tycka att brukshundarna är fula och fel..

@Dammtuss Jag borde inte ha orkat. Men jag är envis som få :angel:

@machafuko Japp, brukar inte ge mig in i diskussioner, men kunde uppenbarligen inte låta bli den här gången :D

Tycker det är så konstigt att Schäfrarna blivit sluttande, och de skyller på att de är enligt rasstandarden, fast rasstandarden skriver att ryggen ska vara rak.

Sen snön kom ska Zeppe bara vara ute. Dessvärre bor vi ju i lägenhet och matte har ingen lust att vara ute hela dagen.
Han tjatar och tjatar och jag blir galen!
Imorse slog han mig med tassen i huvudet så att jag verkligen skulle förstå att han ville GÅ UT ! sen att han nyss varit ute i skogen med husse räckte inte. .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 098
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 120
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka