Uppdatering och snackistråd 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aha, jo jag har sett tips på att bygga själv i PVC, men de där hörnkopplingarna finns inte att få tag på i Sverige (så vitt jag vet?) så det är tyvärr ett problem. Metallramarna, är de kopplade, svetsade, böjda, eller vad?

Ska kolla J&J, tack för tipset! Det mesta i Monsterstorlek brukar dock vara svårt att få skickat, men ska absolut kolla vad de har och vad det kostar. :up:

Borde det inte gå att använda typ såna här kopplingar i hörnen?
1766770_1.jpg

Det är som en ond mardröm.
Nu har lagotton somnat in, låg i mammas knä och jag gosade med hennes huvud. Lugnt, stilla och värdigt efter en dag som i hundmått var väldigt bra.
Labben gick undan, ville inte vara med. Fick chans att nosa på henne efteråt men gjorde det bara lite på avstånd. Han känns lite dämpad. Har varit på en promenad med honom och då kunde jag skingra tankarna för stunden, men nu maler de igen.
En del av mig gick sönder och kommer aldrig läkas igen....
Älskade bästa lagotton :heart :cry: :heart
Vad ledsamt. :( Beklagar. :heart

Vi var till ett köpcentrum igår och hittade dessa i en djuraffär :love::cry:
snapchat-206820287933792144_57b2e2dbe087c323c232b02b.jpg

Man får väl naivt hoppas att dom får en bättre, stimulerande miljö efter affären har stängt... O_o

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 359
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka