den här då?
Intressant konstruktion! Har dock svårt att föreställa mig att den kan hålla för 50+ kilo? (Vill också undvika vipprisken tror jag.) Till mindre hundar verkar den dock rolig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den här då?
eller denna? (Nu har jag fastnat på Pinterest)
Wow, den var imponerande!
Tror ärligt talat inte jag kommer att väva en säng åt honom, men visst en träram kan jag ju fixa.
Inte väva?! Du?!
Är du sjuk? Det finns säkert någon maskin från stenåldern för det som du kan greja med
Jag har en kompis som är tapetserare (dvs klär om möbler). Hon fixar det på ett kick. Suuuperdyrt.Alltså, hittade jag en vävstol någonstans så hade den ju fått följa med hem...
Men väva band som i bilderna känns inte riktigt aktuellt.
Alltså, hittade jag en vävstol någonstans så hade den ju fått följa med hem...
@Monstermom
Kan du inte ta ett gäng lastpallar, behålla ramen runt och såga bort mittenbrädorna, hänga på nån form av tyg och voila, så har du en hundsäng?
Sen man man ju bara sätta skivor runt om, eller måla dem, för att få det presentabelt.
Vävstolar är omöjliga att sälja och har varit det i många år. Oftast blir de söndersågade till ved Pappa tyckte alltid det var sorgligt men de funkar inte som folk bor nu.
/auktionistens dotter
Jo, jag vet.
Tyvärr är det ju svårfraktat också, så det gäller att hitta något fynd nära inpå och det har jag inte gjort än. Kanske har de varit mer populära längre upp i landet?
Men det blir ju bara så tungt!
Det blir ju ett stort åbäke som det är redan, är den i plast eller aluminium är den i alla fall hyfsat lätt att flytta på, luta upp mot en vägg, eller liknande...
Det där behövs ingen vävstol till - finns bordstabletter som flätas lika. Bara kolla på domAlltså, hittade jag en vävstol någonstans så hade den ju fått följa med hem...
Det där behövs ingen vävstol till - finns bordstabletter som flätas lika. Bara kolla på dom
Så många Monsterkopior
Ja. Jag har ju alltid sagt att Monster klär i röd klänning.Lade du märke till klänningen också?
Ja. Jag har ju alltid sagt att Monster klär i röd klänning.
(Folk som klär på sina hundar annat än regnkläder borde spärras in. Jag klarar inte ens snusnäsduk på schäfer)