Uppdatering och snackistråd 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
74f33055997d05e12939313256fb1c0b.jpg

den här då?

Intressant konstruktion! Har dock svårt att föreställa mig att den kan hålla för 50+ kilo? (Vill också undvika vipprisken tror jag.) Till mindre hundar verkar den dock rolig.

Alltså, hittade jag en vävstol någonstans så hade den ju fått följa med hem... :angel:
Men väva band som i bilderna känns inte riktigt aktuellt. :D

Vävstolar är omöjliga att sälja och har varit det i många år. Oftast blir de söndersågade till ved :( Pappa tyckte alltid det var sorgligt men de funkar inte som folk bor nu.

/auktionistens dotter

@Monstermom
Kan du inte ta ett gäng lastpallar, behålla ramen runt och såga bort mittenbrädorna, hänga på nån form av tyg och voila, så har du en hundsäng? :D

Sen man man ju bara sätta skivor runt om, eller måla dem, för att få det presentabelt.

Men det blir ju bara så tungt! :arghh:
Det blir ju ett stort åbäke som det är redan, är den i plast eller aluminium är den i alla fall hyfsat lätt att flytta på, luta upp mot en vägg, eller liknande... :cautious:

Vävstolar är omöjliga att sälja och har varit det i många år. Oftast blir de söndersågade till ved :( Pappa tyckte alltid det var sorgligt men de funkar inte som folk bor nu.

/auktionistens dotter

Jo, jag vet. :(
Tyvärr är det ju svårfraktat också, så det gäller att hitta något fynd nära inpå och det har jag inte gjort än. Kanske har de varit mer populära längre upp i landet?

Jo, jag vet. :(
Tyvärr är det ju svårfraktat också, så det gäller att hitta något fynd nära inpå och det har jag inte gjort än. Kanske har de varit mer populära längre upp i landet?

Kanske men de blir ved inom den geografiska yta jag har koll på :( Uppe hos särbon eldar de nästan all allmoge O_o Här går det ju att sälja en del trots allt.

Idag ska galenpannan få 1 års sprutan. I morgon är det födelsedag :D Ska gå in på Granngården och se om det finns någon rolig leksak som är bra att kampa med. Det och godis får det bli i present. Lagret med tuggben är nog stort redan :p

Ska prova det här med drag igen ikväll tror jag. Om inte maken lägger beslag på henne. Ännu en anledning att skaffa en hund till :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 359
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka