Ta enÅh, vår äldsta hane har fått en kull valpar till. De är superfina. Tiken är superfin med två riktigt bra jaktprovsstarter i Tyskland (JP med 124 av 126p och EPB 104 av 104p).
Det finns två valpar kvar.
Jag vill ha en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta enÅh, vår äldsta hane har fått en kull valpar till. De är superfina. Tiken är superfin med två riktigt bra jaktprovsstarter i Tyskland (JP med 124 av 126p och EPB 104 av 104p).
Jag vill ha en
Ta en
Åh, vår äldsta hane har fått en kull valpar till. De är superfina. Tiken är superfin med två riktigt bra jaktprovsstarter i Tyskland (JP med 124 av 126p och EPB 104 av 104p).
Jag vill ha en
Min svärmor säger alltid att har man två så hänger nr tre och fyra alltid med av bara farten. Detta gällde visserligen barn, men där kan väl inte vara nån större skillnad mellan hund och barn.. Eller??Alltså, det är ju det mest logiska. Tyvärr har jag svårt att få med resten av hushållet på det Jag tänker att 3 eller 4 wachtlar inte spelar nån roll?
Jag funderade på om jag skulle nämna täcken också men avstod. Sådana har jag inte det minsta ont av, det är ju funktionskläder!Aysu hälsar att den som inte låter henne ha flera tjocka täcken och varma skor när det är kallt ute, den måste köpa ett hus till henne i något jättevarmt land regntäcke räcker inte långt
Dessa mesiga hundar. Det där skulle en katt aldrig gå med på.
Jag funderade på om jag skulle nämna täcken också men avstod. Sådana har jag inte det minsta ont av, det är ju funktionskläder!
Det är mer sånt här jag lider svårt av:
Håller med @Red_Chili , ta en! Tre eller fyra, potato potato
Min svärmor säger alltid att har man två så hänger nr tre och fyra alltid med av bara farten. Detta gällde visserligen barn, men där kan väl inte vara nån större skillnad mellan hund och barn.. Eller??
Menar ju det. Bara att handla påJag tror definitivt inte att det är någon skillnad!
Jag är enig Problemet är bara att jag och pappa har hundarna lite sådär halvt gemensamt, och min älskade moder hotar med skilsmässa om det kommer in en piraya till i hushållet
Ni har väl typ 6st?
Menar ju det. Bara att handla på
Bara 5 än så länge ! Jag försökte lobba för en till redan i år, men då drog mannen skilsmässokortet han med !
Så nu dröjer det nog iaf 3-5 år innan den 6:e kommer !
Du får ta en i likadan färg som en av dina, så märks det inte att där e en till.Inga könstigheter Jag hoppas på att det blir någon över, så har vi inget val. Man måste ju ställa upp som farmor liksom
Annars tycker jag att @Snurrfian gott kan köpa en
Hahahaha årets bästa beskrivning av hund!Otis är en vandrande Tjernobylkatastrof
Du får ta en i likadan färg som en av dina, så märks det inte att där e en till.
Du får hänga den vid ramen till ett inramat foto på henne. Så fint ändå att hon mådde så pass bra så länge, att ni kunde tävla och alltNu har lagottons RLD F kommit in på hunddata, samtidigt som de registrerat "hunden avliden".
Blandade känslor....Hann aldrig ta kort på henne med titelrosetten då jag beställde den privat (klubbens rosetter var på villovägar).