Uppdatering och snackistråd 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem min underbara, fantastiska lilla fis idag efter att hon varit borta sen i fredags i förhoppning på att jag skulle kläcka bebis. Vilket inte hänt än. 7 dagar över tid ;).

Nåväl. Jag har verkligen insett under dessa dagarna hur mycket hon verkligen betyder för mig och hur tomt det är utan henne. Jag har verkligen världens bästa hund <3 . Ska bli mys att sova med henne tätt intill mig inatt.

Hon har känts rätt jobbig under min graviditet så att känna denna lycka och tacksamhet över att ha henne hemma igen var verkligen underbart. Ibland kan man bara behöva en "paus".

Aysu hälsar att den som inte låter henne ha flera tjocka täcken och varma skor när det är kallt ute, den måste köpa ett hus till henne i något jättevarmt land :p regntäcke räcker inte långt ;)
Jag funderade på om jag skulle nämna täcken också men avstod. Sådana har jag inte det minsta ont av, det är ju funktionskläder! :up:

Det är mer sånt här jag lider svårt av:

p1010614_3968895.jpg

Håller med @Red_Chili , ta en! Tre eller fyra, potato potato :D

Jag är enig :D Problemet är bara att jag och pappa har hundarna lite sådär halvt gemensamt, och min älskade moder hotar med skilsmässa om det kommer in en piraya till i hushållet :angel:
Ni har väl typ 6st?

Min svärmor säger alltid att har man två så hänger nr tre och fyra alltid med av bara farten. Detta gällde visserligen barn, men där kan väl inte vara nån större skillnad mellan hund och barn.. Eller??:confused::confused::angel:
:D

Jag tror definitivt inte att det är någon skillnad! :D

Jag är enig :D Problemet är bara att jag och pappa har hundarna lite sådär halvt gemensamt, och min älskade moder hotar med skilsmässa om det kommer in en piraya till i hushållet :angel:
Ni har väl typ 6st?

Bara 5 än så länge ;) ! Jag försökte lobba för en till redan i år, men då drog mannen skilsmässokortet han med :D !
Så nu dröjer det nog iaf 3-5 år innan den 6:e kommer :p !

Bara 5 än så länge ;) ! Jag försökte lobba för en till redan i år, men då drog mannen skilsmässokortet han med :D !
Så nu dröjer det nog iaf 3-5 år innan den 6:e kommer :p !

Det var hårt med 3-5 år till nr 6 tycker jag :p
Jag framförde ändå en extremt tydlig motivering igår:
1. Gamle hanen börjar faktiskt bli gammal, han fyllde 8 i maj.
2. Ladda löper mitt i jaktsäsongen
3. Otis är en vandrande Tjernobylkatastrof och man vet aldrig vad han hittar på

Tycker det är solklart att vi behöver en till :cautious:

Nu har lagottons RLD F kommit in på hunddata, samtidigt som de registrerat "hunden avliden".
Blandade känslor....Hann aldrig ta kort på henne med titelrosetten då jag beställde den privat (klubbens rosetter var på villovägar).

Nu har lagottons RLD F kommit in på hunddata, samtidigt som de registrerat "hunden avliden".
Blandade känslor....Hann aldrig ta kort på henne med titelrosetten då jag beställde den privat (klubbens rosetter var på villovägar).
Du får hänga den vid ramen till ett inramat foto på henne. Så fint ändå att hon mådde så pass bra så länge, att ni kunde tävla och allt :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 402
Senast: Scandi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka