Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är enig Problemet är bara att jag och pappa har hundarna lite sådär halvt gemensamt, och min älskade moder hotar med skilsmässa om det kommer in en piraya till i hushållet
Fast det där är ju ett solklart tomt hot! Hon kan inte skilja sig från dig - hon är din mamma, ju!
Jag är inte rädd för skilsmässa - men pappa är
Skilj på dina problem och andra personers problem! Har du aldrig läst en enda relationstråd!?
Herregud, du är så klok! Jag bokar valpen direkt
Det var hårt med 3-5 år till nr 6 tycker jag
Allmän fråga:
Någon som vet hur man kollar upp mer information om franska hundar?
Dvs typ LOF och deras mentalitetstest TAN?
All info är bra info.
Workingdog. Dock ett frivilligt register men inom många raser är uppfödare och ägare flitiga på att dela med sig om sina hundar.@Voff har pratat om internationellt register i alla fall så jag ropar på henne.
Funderat på plexiglas iställetCalibra....vilket mögel till hund jag skaffat!
I dag säkrade vi valphagen på insidan med hönsnät längst upp så hon inte skulle klättra ur nått mer. Hade ett 40 cm brett hönsnät hemma.
Efter ca 30 sek hade hon klättrat ut trots nätet
I morgon åker jag och köper ett BRETT nät för detta nådde hon att sträcka sig över, men jag såg iaf att hon fick inte fäste på det när hon försökte klättra på det.
Börjar undra om det är en skvätt apa i henne
Typ glasbur? Med tak då..Calibra....vilket mögel till hund jag skaffat!
I dag säkrade vi valphagen på insidan med hönsnät längst upp så hon inte skulle klättra ur nått mer. Hade ett 40 cm brett hönsnät hemma.
Efter ca 30 sek hade hon klättrat ut trots nätet
I morgon åker jag och köper ett BRETT nät för detta nådde hon att sträcka sig över, men jag såg iaf att hon fick inte fäste på det när hon försökte klättra på det.
Börjar undra om det är en skvätt apa i henne
Lämna tillbaka den till uppfödarenFår bli tak och nät över hela hundgården om detta ska fortsätta.
Vi har ALDRIG haft en rymmare innan.
Lämna tillbaka den till uppfödaren