Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kramDet är som en ond mardröm.
Nu har lagotton somnat in, låg i mammas knä och jag gosade med hennes huvud. Lugnt, stilla och värdigt efter en dag som i hundmått var väldigt bra.
Labben gick undan, ville inte vara med. Fick chans att nosa på henne efteråt men gjorde det bara lite på avstånd. Han känns lite dämpad. Har varit på en promenad med honom och då kunde jag skingra tankarna för stunden, men nu maler de igen.
En del av mig gick sönder och kommer aldrig läkas igen....
Älskade bästa lagotton
Vad ska du köpa o fylla den medNu är vi påväg på en tripp över dagen till släktingar. Alla 6 hundarna är med. Mamma Mu, Lilla S, Gubben och puppisarna ligger i var sin box i kärran, skägget har ena halvan i bilburen. Och det är knäpptyst! Inte ett ljudande av någon anledning från nån av hundarna. Älskar våra jyckar!
Och dessutom...vi har ju en tom halva bak i bilburen
Googla hundsäng+aluminium och välj första förslaget som kommer upp. Har hört av flera att de ska vara bra! Står iofs inget om vikt, och de är dyra, men jag tror det är ngt liknande det du söker.@hastflicka , har för mig du skrev att du har upphöjda hundsängar åt dina hundar någonstans nyligen, men nu hittar jag det inte igen? Var har du köpt dem (antar det var i USA... ), hur stora är de, vilken vikt håller de för?
Hade velat ha något sådant åt Monstret, men hittar inget i hans storlek... Kanske kan bygga själv, men skulle vilja se hur de till större hundar är konstruerade då först. Så även tips på amerikanska försäljare uppskattas, om där finns bilder jag kan kika på. Monster väger 51 kg (för tillfället), och jag vill att det ska hålla för att han åtminstone kan skutta upp och ner på den...
Googla hundsäng+aluminium och välj första förslaget som kommer upp. Har hört av flera att de ska vara bra! Står iofs inget om vikt, och de är dyra, men jag tror det är ngt liknande det du söker.
Fanns också i PVC istället för aluminium, lite billigare men inte gratis ändåWow, ja det var dyrt... Men tack, det var precis vad jag letade efter!
Fanns också i PVC istället för aluminium, lite billigare men inte gratis ändå
Mitt största problem är att mitt hem består av 2 rok. I vardagsrummet står soffan som hon inte ska hoppa ner från på länge. I sovrummet står sängen och den är hög..... Köket är mittemellan och där är valparna när jag måste ut en sväng, då det är enda 100% säkra platsen vad gäller inte få tuggade möbler, sladdar osv. Så nu är frågan - ska jag ta svinjobbet att montera ner min säng (hög dubbelsäng) och ställa madrassbottnarna på golvet en månad eller två, så Polly kan ligga i den som vanligt om jag måste gå ut (eller bara nåt så enkelt som att duscha), då hon alltid brukar ligga där. Annars lär det bli mycket bur och det känns inte kul.@russinbulle: Men så skönt att det inte var absolut värsta scenariot! En massa krya på-hälsningar till Polly
Mitt största problem är att mitt hem består av 2 rok. I vardagsrummet står soffan som hon inte ska hoppa ner från på länge. I sovrummet står sängen och den är hög..... Köket är mittemellan och där är valparna när jag måste ut en sväng, då det är enda 100% säkra platsen vad gäller inte få tuggade möbler, sladdar osv. Så nu är frågan - ska jag ta svinjobbet att montera ner min säng (hög dubbelsäng) och ställa madrassbottnarna på golvet en månad eller två, så Polly kan ligga i den som vanligt om jag måste gå ut (eller bara nåt så enkelt som att duscha), då hon alltid brukar ligga där. Annars lär det bli mycket bur och det känns inte kul.
Det finns ju en pall och den använder hon - ibland - när hon ska upp, men ner hoppar hon alltid Pallen köptes för den andra tiken som inte kan hoppa upp själv, men Polly tycker inte hon behöver denKan du inte bygga som en trappa till henne?
Men det är klart, det går ju inte garantera att hon går upp/ner i just trappan i stället för att hoppa..
Hoppas på snabbt tillfrisknande i alla fall
Det finns ju en pall och den använder hon - ibland - när hon ska upp, men ner hoppar hon alltid Pallen köptes för den andra tiken som inte kan hoppa upp själv, men Polly tycker inte hon behöver den