Är man intresserad rekommenderar jag att man läser artiklarna som publiceras i ämnet på BioMed Central istället. Den HÄR sammanfattningen av avel på renrasiga hundar är mycket bra.
Tackar, då ska jag börja där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man intresserad rekommenderar jag att man läser artiklarna som publiceras i ämnet på BioMed Central istället. Den HÄR sammanfattningen av avel på renrasiga hundar är mycket bra.
Mm. Är inte minsta förtjust i Go men förstår vad folk gillar med det och det har startat samma craze som spelen/TV-serien/korten/annan merch gjorde på "den gamla goda tiden".Pokémon lär vara årets trend inom avel. Det kommer nog att krylla av Pokémoninspererade kullar precis som det tidigare har varit med Sagan om ringen, Narnia mm.
Hur känns pälsen på en dvärgschnauzer? Sträv eller mjuk eller slät eller?
Rosa och turkos! Royalblå och marinblå såklart, kakigrön för allt jaktfolk.
Lila! (Inte överdrivet mörkt lila då utan... Fin lila )Blåbärets hemliga projekt fortsätter:
Jag har fått hem tävlingsmappen från fabriken nu och känner bara att det här kommer bli så himla bra.
Några ändringar, sen är vi redo att ta hem dem. Drömmer om att ha dem i Sverige i november.
Snart kommer vi att fråga om färger, så då behöver jag er eminenta hjälp, tycke och smak
Rosa, limegrönt och svart är givna ju om det ska finnas tre färgerVi har avtal på tre färger i första leveransen, så jag tror att det blir en rosa, en svart eller grå och en färg som våra gillare på facebook får vara med och rösta fram. Jag tror på grön.
LÄNGTAR tills jag kan visa bilder och berätta mer.
Ni som har koll... Jag upptäckte för någon dag sedan att Aysu hickade och nu gjorde hon precis det igen, låg i sängen och hickade några gånger. Varför hickar hundar? Hon har aldrig hickat tidigare vad jag vet
Jag har köpt alla spelen sen Soul Silver släpptes, och har bara blivit bättre och bättre på att undvika att se något om de nya spelen. När XY släpptes visste jag INGENTING om det Det gjorde spelet SÅ mycket bättre!Oj, förlåt! Ja det var väl sista stället jag tänkte att det gick att spoila för nån också! Jag avskyr att bli spoilad så jag vet hur det känns. Har personligen aldrig försökt med media blackouts, tycker att det är på tok för svårt (bevisligen) och har helt glömt att andra gör sånt. Så jag postar officiell pre-release stuff lite varstans utan att tänka mig för.
Kan förhoppningsvis släta över det lite genom att berätta att det finns... annat att bli glad över sen Och nu vet jag ju att jag inte ska posta nåt annat, så ingen risk för fler spoilers!
Furfrou är en av mina favvomons. Inte bara för att det råkar vara en hund utan bara att den är såååå fin och jag älskar gimmicken med den.
Både skägget och Lilla S hade ofta hicka som små.Ni som har koll... Jag upptäckte för någon dag sedan att Aysu hickade och nu gjorde hon precis det igen, låg i sängen och hickade några gånger. Varför hickar hundar? Hon har aldrig hickat tidigare vad jag vet
Ammo är rätt gratis idag. Igår var han dålig i magen och de senaste dagarna har han bestämt sig för att förstöra alla mina finskor.
Jag har en ekonomi denna månaden som är på gränsen att den går runt, så jag är inte alls på humör för att få saker förstörda.. Skithund..
Otis käkade upp skaftet till en morakniv i natt. Det tyckte han var en trevlig sysselsättning....
Den låg i en väska på köksbänken, men han lyckades hitta den ändå. Odåga!
Han skar sig som tur var inte i munnen i alla fall.
Det kan dom göra!Hittade min valp tuggandes på en rakhyvel igår.
Hon och Otis kan starta klubb för självmordsbenägna hundar.
Det kan dom göra!
Ibland undrar man ju om man gör någon fatal miss som hundägare